اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

باشگاه آرتاسبلان فعالیت خود را آغاز می‌کند/حضور فوتبال اردبیل در لیگ دسته یک

نماینده مردم اردبیل، نیر،نمیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر باشگاه آرتا‌سبلان اربیل در سه رشته ورزشی به صورت رسمی فعالیتش را آغاز می‌کند.

باشگاه آرتاسبلان فعالیت خود را آغاز می‌کند/حضور فوتبال اردبیل در لیگ دسته یک

منصور حقیقت‌‍‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به علاقه وافر مردم اردبیل به ورزش و اقدامات پراکنده در گذشته با هدف انسجام‌بخشی به این حرکت‌ها و نشان دادن عمق علاقه و توجه مردم به رشته‌های مختلف ورزشی با تلاش‌ها و پیگیری‌های مختلف توانستیم با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های خوب ورزشی منطقه باشگاه آرتاسبلان را به ثبت برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: این باشگاه با فعال کردن سه تیم ورزشی در رشته‌های فوتبال، وزنه‌برداری و والیبال فعالیتش را به صورت رسمی از سوم خرداد ماه آغاز می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان یادآور شد: ‌با فعالیت این باشگاه استان اردبیل یک تیم دسته یکی فوتبال در سطح کشور، یک تیم وزنه‌برداری در لیگ برتر جوانان و یک تیم والیبال در لیگ برتر والیبال کشور خواهد داشت.

حقیقت‌پور گفت:‌ هدف‌گذاری ما جذب استعدادها و ظرفیت‌های خوب ورزشی و فعال کردن رشته‌های مختلف در قالب این باشگاه است تا جوانان زلال‌اندیش، پاک‌نیت و خوب‌سیرت ما بتوانند در قالب ورزش و رشته‌های مختلف توان خود را به رخ بکشند.

وی عنوان کرد: حضور این باشگاه می‌تواند فرصتی برای بروز و ظهور استعدادهای ورزشی استان باشد که امیدواریم با همراهی و همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی بتوان این باشگاه را سرپا نگه داشته و اردبیل را در سطح ملی و حتی بین‌المللی در رشته‌های مختلف پر‌آوازه دید.

این نماینده مجلس در پاسخ به سئوالی در خصوص اسپانسر‌ها و حامیان این تیم‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل افزود: همزمان با سوم خرداد ماه که افتتاح این باشگاه ورزشی انجام می‌شود جزئیات بیشتری از اسپانسر‌ها و حمایت‌کنندگان بخش خصوصی این باشگاه اعلام خواهد شد ولی امیدواریم با توجه به استعدادهای فوتبالی این منطقه تیم آرتاسبلان اردبیل بتواند در یکی دو سال آینده به جمع تیم‌های لیگ برتری کشور اضافه شود.

فضای مناسبی در استانداری در اختیار نمایندگی وزارت امور خارجه قرار نگرفته است

حقیقت‌پور در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل بیان داشت: حکم مسئول و نماینده وزارت امور خارجه در استان اردبیل به نام میرزایی صادر شده است و این نمایندگی باید فعالیتش را از هفته گذشته آغاز می‌کرد که به دلیل در اختیار نگرفتن فضای مناسب برای نمایندگی وزارت امور خارجه در استانداری این کار هنوز به صورت کامل اجرایی نشده است.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: با پیگیری‌های مجدانه و همراهی خوب وزیر امور خارجه و معاون پارلمانی این وزارتخانه نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مرزی اردبیل راه‌اندازی شده و امیدواریم با واگذاری محل مناسب، دفتر نمایندگی فعالیتش را هر چه سریع‌تر آغاز کند.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول