اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد

افتتاح نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، ‌نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از افتتاح نمایندگی وزارت امور خارجه ظرف روزهای آینده در اردبیل خبر داد.

افتتاح نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ با توجه به پیگیری‌هایی که در یک سال گذشته داشتیم بالاخره مسئولان وزارت امور خارجه قانع شدند تا در تسهیل روابط دو کشور ایران و آذربایجان و رفع برخی از موانع، نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر اردبیل راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: میرزایی به عنوان اولین مسئول دفتر وزارت امور خارجه تعیین شده و ما ظرف روزهای آینده با حضور مسئولان وزارت امور خارجه شاهد افتتاح این نمایندگی در استان مرزی اردبیل خواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان استان یادآور شد: در این زمینه از تلاش‌های صالحی وزیر امور خارجه که اهتمام جدی در راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل داشت، قدردانی می‌کنیم و یقین داریم که راه‌اندازی این دفتر می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و رفع ناهماهنگی‌هایی باشد که معمولاً بین کشور آذربایجان و ایران به ویژه منطقه اردبیل وجود داشته است.

حقیقت‌پور در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: ما به تقویت روابط با کشور آذربایجان اعتقاد داریم و معتقدیم با تعامل، مذاکره و همدلی بیشتر می‌توانیم بسیاری از نارسایی‌ها را برطرف کرده و با حرکت صحیح خود جوابی دندان‌شکن به برخی یاوه‌سرایان غرب و شرق بدهیم.

انتهای پیام/62001/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول