اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

وحدت جهان اسلام مستکبران را به زانو درمی‌آورد

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: وحدت مسلمانان و اتحاد آنها در ناکام گذاشتن دشمنانشان سبب خواهد شد تا مستکبران به زانو درآیند.

وحدت جهان اسلام مستکبران را به زانو درمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد: در اجلاس بیداری اسلامی که با حضور 700 روحانی از 70 کشور جهان صورت گرفت مقام معظم رهبری بر وفاق و همدلی مسلمانان تاکید و اعلام کردند که رهایی از دست ظالمان روزگار تنها با حفظ وحدت و همدلی اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز با حربه‌های شکننده توطئه‌هایی را علیه انقلاب اسلامی مدنظر و جزو هدف‌گذاری‌های اصلی خود قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: آمریکا و سردمداران منطقه‌ای او به ویژه کشورهای مزدو‌ر‌صفت حاشیه خلیج فارس سعی می‌کنند به هر نحو ممکن در جریان بیداری اسلامی خدشه به وجود آورده و امت اسلامی را درگیر دعواها و اختلاف‌های داخلی کنند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در اجلاس علمای بیداری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این اجلاس پیامی وجود داشت که هشداری به تمام دشمنان اسلام در دفع توطئه‌ها و اختلاف‌افکنی‌شان بود مبنی بر اینکه دشمن امروز با تحریک شیعه و سنی و گروه‌ها و مذاهب مختلف سعی می‌کند ضربه‌ای مهلک به اتحاد و همدلی جامعه اسلامی وارد کند تا شاید از این طریق به مقاصدش برسد.

علوی گفت: در یک توطئه خزنده مستکبران روزگار به دست خود کشورهای عربی و مسلمان سعی می‌کنند برای خودشان رقیب و مدعی بتراشند تا با شکل دادن به فرقه‌هایی همچون وهابیت، سلفی‌ها، القاعده و طالبان بتوانند ضربه‌ای مهلک به پیکره اسلام و حاکمیت دینی بزنند.

وی اضافه کرد: در این عرصه بهتر است بصیرت و هوشیاری امت اسلامی بیش از گذشته مورد تاکید و توجه قرار گیرد تا مبادا جامعه اسلامی در این منجلاب و حرکت تفرقه‌آمیز گرفتار آید.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد از مسئولان و مدیران اجرایی منطقه خواست با تعهد و صداقت در گفتار و عمل به حرکت‌های توسعه‌ای منطقه شتاب دهند و اجازه ندهند دشمن با برخی از اهداف بخواهد در ماه‌های پایانی دولت خدمتگزار سیاه‌نمایی کند.

علوی حساسیت انتخابات پیش‌رو را یادآور شد و افزود: در انتخابات 24 خردادماه هویت و غرور ملی به همراه وفاق جمعی احیا می‌شود و همه دنیا بار دیگر به صلابت ایرانیان پی خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان خطبه‌های نماز از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا خواست با برنامه توانمندی‌های خود را به مردم عرضه کرده و از دست زدن به برخی اقدامات غیر‌مرتبط و غرض‌آلود پرهیز کنند.

انتهای پیام/62004/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول