اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی مازندران

نمایشگاه دستاوردهای دانشمندان جهان اسلام گشایش یافت

سومین نمایشگاه سیار، دستاوردهای دانشمندان جهان اسلام به میزبانی انستیوپاستور شمال کشور گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای دانشمندان جهان اسلام گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی رئیس اداره آموزش و پرورش آمل ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه با اشاره به اینکه اگر فرزندان ما به دنبال پیشرفت باشند باید بینند و تجربه کنند، اظهار کرد: آنچه به صورت تجربی به نسل جدید رسیده می‌تواند شالوده و بنیان ترقی این نسل باشد.

 لطفی با اعلام اینکه اگر ابتکار و خلاقیت داشته باشیم فرهنگ ما نیز صادر می‌شود، افزود: اگر قرار است درخشش اسلام جهانی داشته باشیم در مرحله نخست باید عالمان و دانشمندان خود را بشناسیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 400 کلاس درس در این شهرستان هوشمند شده است، اظهار داشت: با این هوشمندسازی تلاش می‌کنیم شیوه‌های جدید آموختن را به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در این پیشرفت معلمان نیز دارای برنامه باشند، افزود: معلمان نسل امروز باید بتوانند پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان باشند.

وی با تاکید بر اینکه هدایت تحصیلی آموزش و پرورش به سمت فنی و حرفه‌ای گرایش یافته است، گفت: در سال تحصیلی جاری 48 درصد دانش‌آموزان به سمت فنی و حرفه‌ای هدایت شدند و در سال آینده نیز این میزان را به 49 درصد خواهیم رساند.

لطفی با اشاره به اینکه رویکرد حمایت از رشته‌های فنی و حرفه‌ای نیاز به ابزار و امکانات دارد، یادآور شد: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به پاسخگویی در این زمینه نیست و نیاز به مشارکت تمامی دستگاه‌ها داریم.

وی با بیان اینکه برای تعالی دانش‌آموزان سهم همه دستگاه‌ها مشخص است، اذعان داشت: با مشارکت همه بخش‌ها می‌توانیم نیازهای نسل آینده را برطرف کنیم.

انتهای ‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول