اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نور:

سپاه در خط مقدم حمایت از مظلومان جهان اسلام قرار دارد

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: نظام اسلامی باید در مقابل استکبار از مسلمانان جهان دفاع و حمایت کند و سپاه نیز در خط مقدم حمایت از مظلومان جهان اسلام قرار دارد.

سپاه در خط مقدم حمایت از مظلومان جهان اسلام قرار دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ناصر توکلی امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی پاسداران ناحیه نور که در منطقه جنگلی کشپل برگزار شد، بیان داشت: پاسداران تنها یک وظیفه سازمانی ندارند و کارمند یک اداره نیستند که مقید به ساعات کار و تعطیلی در زمان معین و مقرر باشند.

وی اظهار داشت: پاسداران در همه صحنه‌ها تکلیف دارند و ماموریت‌های مختلفی برعهده دارند که زمان، مکان و ساعت نمی‌شناسد، یکی از این ماموریت‌ها حفظ و انسجام نیروهای بسیجی و شادابی و نشاط در خانواده‌های آنان است.

فرمانده سپاه ناحیه نور ابراز داشت: یکی از وظایف سپاه تحقق بخشیدن به شعار سال است، وظیفه همه دلسوزان انقلاب از جمله خانواده سپاه و بسیج تلاش برای تحقق شعار سال و عینیت بخشیدن به آن در جامعه است.

توکلی با اشاره به تلاش برای تحقق شعار امسال از جمله حماسه سیاسی تاکید کرد: سپاه ضمن آن‌که وظیفه دارد حضور حماسی داشته باشد، وظیفه مهم‌تری هم دارد و آن تلاش برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری آحاد مردم در حماسه سیاسی است.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با هر وسیله و ابزاری از جمله حربه اقتصادی، تحریم‌ها، نابسامانی بازار و نارضایتی به ویژه معیشت مردم، حضور آنان را کاهش دهد و کم‌رنگ کند اما ملت ایران همواره در این سی و چند سال نشان داده که مطیع ولایت است.

فرمانده سپاه ناحیه نور در بخش دیگری از سخنان خود دفاع از مظلومان را وظیفه نظام اسلامی دانست و افزود: نظام اسلامی باید در مقابل استکبار از مسلمانان جهان دفاع و حمایت کند و سپاه نیز در خط مقدم حمایت از مظلومان جهان اسلام قرار دارد.

سپاه در انتخابات از فرد و جناحی حمایت نمی‌کند

فرمانده سپاه ناحیه نور اذعان داشت: سپاه دنبال مصداق نیست و دخالت و حمایتی از هیچ فرد و گروه و حزب خاصی ندارد و تنها برای حضور حداکثری و امنیت انتخابات تلاش می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور نیز در سخنانی با اشاره به مناسبت‌های این ایام به روز معلم اشاره داشت و گفت: مطهری سرمایه انقلاب ما بود.

حجت‌الاسلام رجب‌علی گرگانی به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن حجاب و عفت عمومی جامعه اسلامی ما را مورد هجمه قرار داده و با پخش برنامه‌ها و فیلم‌ها در شبکه‌های مختلف فارسی زبان روابط نامشروع را در قالب فرهنگی موجه و صحیح جلوه می‌دهد و ضربه شدیدی به بنیان خانواده‌ها وارد می‌کند.

وی خیر و سعادت مسلمانان را در اطاعت و تابعیت از ولایت دانست و تصریح کرد: ما وظیفه داریم شعار سال رهبری را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام/86023/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول