اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتی عنوان کرد

وحدت مسلمانان مهم‌ترین راه شکست اهداف شوم استکبار

رئیس تبلیغات اسلامی دشتی گفت: وحدت مسلمانان همواره موجب شکست توطئه‌های استکبار بوده و در شرایط کنونی هم وحدت مسلمین مهم‌ترین راه شکست اهداف شوم دشمنان علیه اسلام است.

وحدت مسلمانان مهم‌ترین راه شکست اهداف شوم استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سعید توکلیان صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی شهرستان دشتی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اسلام اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران از هر ترفندی برای ضربه‌زدن به اسلام استفاده می‌کنند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حمله‌ها و ترفندها علیه نظام اسلامی بیش از گذشته بوده، اما این ترفندها با رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی و امروز نیز با هدایت‌های امام خامنه‌ای خنثی شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتی اظهار داشت: وحدت مسلمانان همواره موجب شکست توطئه‌های استکبار بوده و در شرایط کنونی هم وحدت مسلمین مهم‌ترین راه شکست اهداف شوم دشمنان علیه اسلام است.

توکلیان گفت: ایران اسلامی امروز در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد و در بعد فرهنگی نیز با برنامه‌های مختلف در مقابل هجمه‌های فرهنگی استکبار ایستادگی کرده و می‌کند.

وی گفت: خداوند متعال لشگریانی در آسمان و زمین دارد، همچنانکه در سال عام‌الفیل خداوند متعال به وسیله پرندگان ابابیل سپاه ابرهه را از پا در آورد، در صحرای طبس هم با لشگر شن آمریکا را از پای در آورد.

وی بیان کرد: سپاه اسلام توان دارد که به اذن خداوند متعال نقش ابابیل یا طوفان شن را در مقابل استکبار ایفا کند.

سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی افزود: اگر آمریکا یا اسرائیل و یا هر کشور دیگری قصد جسارت به خاک ایران اسلامی را داشته باشد، ممکن است خداوند متعال با لشگر آسمانی یا لشگر زمینی که سپاه، بسیج و ارتش اسلام از آن جمله هستند، آن کشور را از پا در آورد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول