اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

بزرگ‌ترین پرچم جهان اسلام در بیرجند به اهتزاز در می‌آید

نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) خراسان جنوبی گفت: بزرگ‌ترین پرچم جهان اسلام فردا در گلزار شهدای گمنام بیرجند به اهتزاز در می‌آید.

بزرگ‌ترین پرچم جهان اسلام در بیرجند به اهتزاز در می‌آید

مجتبی ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با تجمع بزرگ فاطمیون در بیرجند اظهار داشت: این مراسم 25 فروردین‌ماه جاری همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون را انسجام بین هیئت‌های بیرجند دانست و افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، تجدید پیمان با رهبری و دفاع از ولایت از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

حضور 17 هیئت در تجمع بزرگ فاطمیون

نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سازمان‌ها و نهادهای مختلفی در برگزاری این برنامه ما را همراهی کردند، یادآور شد: هیئت‌های مذهبی دانشگاه پیام نور،‌ میراث فرهنگی، شهرداری، سازمان رفاهی و تفریحی و شورای شهر در برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون شرکت دارند.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: شورای شهر، استانداری، سازمان تبلیغات، اداره فرهنگ و ارشاد، حوزه هنری و کویر تایر از دیگر ارگان‌هایی هستند که در برگزاری این مراسم با ما همکاری دارند.

وی با بیان اینکه جوانان حضور فعالی در این مراسم دارند، متذکر شد: تاکنون 17 هیئت برای حضور در تجمع بزرگ فاطمیون اعلام آمادگی کرده‌اند.

تهیه هشت بنر برای آگاه‌سازی مردم

نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) خراسان جنوبی از حضور هیئت‌های مسجد باقرالعلوم، امام حسین(ع)، دلسوختگان بقیع، بیت‌ العباس و انصارالشهداء خبر داد و اذعان داشت: هیئت‌های مسجد محمد رسول الله(ص)، امام هادی(ع)، هیئت حضرت زینب(س)، مسجد امام حسن(ع)، هیئت آزادگان، مرزبانی نیروی انتظامی و هیئت ارتش نیز در این مراسم حضور دارند.

ابراهیم‌زاده اضافه کرد: برای اطلاع‌رسانی از برگزاری این مراسم تعداد هشت بنر تهیه و در نقاط مختلف بیرجند نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه پیام استانی از طریق رادیو اعلام شده است، اضافه کرد: روزنامه‌های بیرجند امروز، آوا و خبرگزاری‌ها تبلیغات لازم را برای برگزاری این مراسم انجام داده‌اند.

انتشار 45 هزار پیامک تبلیغاتی

نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: تعداد 45 هزار پیامک برای آگاه‌سازی مردم از اجرای این مراسم در گلزار شهدای گمنام بیرجند ارسال شده است.

این مسئول از برپایی بزرگ‌ترین پرچم جهان اسلام در گلزار شهدای بیرجند خبر داد و اذعان داشت: این پرچم به ابعاد 25*14 تهیه شده که روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در گلزار شهدا به اهتزاز در می‌آید.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول