اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

تعادل قیمت در بازار خواسته شهروندان آوجی است

فرماندار آوج گفت: تعادل قیمت در بازار خواسته مهم شهروندان از بازرسان و نظارت‌کنندگان است.

تعادل قیمت در بازار خواسته شهروندان آوجی است

سیدعبدالله موسوی در حاشیه دیدار با اصناف و اتحادیه‌های شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به اینکه مشارکت اصناف در مجمع مشترک بین شهرستان‌ها باید برابر و دقیق باشد، افزود: نظارت دقیق بر بازار در شرایط کنونی نوعی حماسه اقتصادی تلقی شده و امروز به واسطه تولید و عرضه محصول با کیفیت باید در مسیر تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تلاش کرده و رهنمود‌های معظم‌له را جامه عمل بپوشانیم.

وی عدم نظارت کافی را علت چند قیمتی بودن برخی محصولات در بازار دانست و افزود: با توجه به اینکه مهم‌ترین خواسته شهروندان تعادل قیمت در بازار است؛ بنابراین نظارت‌ها به صورت مستمر و دقیق باید صورت گیرد تا شاهد پدیده چند قیمتی بودن برخی محصولات در بازار نشویم.

فرماندار آوج تصریح کرد: اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور در مجموعه شهرستان آوج به طور مستمر پیگیری شده و ادامه می‌یابد.

موسوی انجام نقش اصلی و عمده در حوزه تأمین مصرف عمومی را بر عهده مسئولان دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی بر رفع مشکلات و جلب رضایت مردم دارند و در این راستا مسئولان را به خدمتگزاری مضاعف‌تر فرا می‌خوانند.

وی تصریح کرد: دشمنان با هدف تضعیف کردن کشور از هر گونه تلاشی دریغ نکرده و ترفندهای مختلفی اعم از جنگ نرم و تحریم‌های اقتصادی را نیز تاکنون در راستای مقابله با حرکت ملت ایران قرار داده‌اند تا شاید بتوانند به وضعیت معیشتی مردم ضربه وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور کنترل عملکرد بازرسان و ایجاد هماهنگی با اطلاع‌رسانی از طریق اتحادیه‌های صنفی برای اخذ سریع گزارش‌ها و شکایات حقیقی و حقوقی از واحدهای صنفی باید با جدیت دنبال شده و عملیاتی شود.

وی گفت: بازرسان آوج وظیفه دارند تا طبق مقررات و قوانین موجود نظام صنفی و نیز ضوابط ابلاغی بر عرضه کالاهای اساسی مردم نظارت جدی داشته و فعالیت کنند.

فرماندار آوج ادامه داد: همچنین مأموران نظارتی باید با کسانی که احتکار می‌کنند به شدت برخورد کرده و آنان را اعمال قانون کند.

وی اظهار کرد: هر اداره‌ای با توجه به وظایفی که برای آن‌ تعریف شده است باید انجام وظیفه کرده و در این راستا اداره صنعت، معدن و تجارت نیز باید در حوزه تنظیم قیمت‌ها در بازار نظارت کاملی را داشته باشد.

فرماندار آوج گفت: رسیدگی به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان بازرسی و نظارت استان قزوین و شورای اصناف کشور ضرورتی مهم برای نظارت بر قیمت‌های کالاها و خدمات در شرایط کنونی است.

انتهای پیام/77005/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول