اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

تزریق 6400 تن شکر به بازار خوزستان/ مردم نگران کمبود کالاهای اساسی نباشند

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: با تزریق 6 هزار و 400 تن شکر ظرف چند روز آینده به بازار، خوزستانی‌ها می‌توانند شکر مورد نیاز خود را به میزان کافی تهیه کنند.

تزریق 6400 تن شکر به بازار خوزستان/ مردم نگران کمبود کالاهای اساسی نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسماعیل عامری گلستان در نشست تنظیم بازار استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: التهاب به وجود آمده در خصوص روغن مربوط به کل کشور بوده و مختص خوزستان نیست اما با این وجود به مردم اعلام می‌کنم که نگرانی خاصی در این خصوص نداشته باشند.

وی بیان کرد: با تزریق 6 هزار و 400 تن شکر ظرف چند روز آینده نگرانی وجود نداشته و مردم می‌توانند با خیال آسوده شکر مورد نیاز خود را به میزان کافی تهیه کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان تصریح کرد: ما به همان اندازه که از مصرف کننده حمایت می‌کنیم باید از تولیدکنندگان نیز حمایت کنیم.

*حمایت از تولید کننده

وی اضافه کرد: نباید طوری باشد که تولید کننده ضرر کند، قطعا اگر عوامل تولید با قیمت گرانی به دست تولید کننده برسد مجبور خواهد شد اجناس خود را با قیمت بالایی به فروش برساند.

عامری گلستان همچنین عنوان کرد: اگر این باور برای مردم به وجود بیاید که هیچگونه کالای اساسی در بازار دچار کمبود نخواهد شد خود به خود وضعیت بازار بهبود خواهد بخشید.

*هیچگونه کمبودی در ماه رمضان نخواهیم داشت

وی تصریح کرد: با توجه به ذخیره سازی خوبی که صورت گرفته هیچگونه کمبودی به خصوص در ماه رمضان و حتی مابقی ماه‌های سال در زمینه کالاهای اساسی نظیر گوشت، برنج، روغن و شکر نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: نباید شرایط بازار طوری رقم بخورد که مردم احساس خطر کنند و تصور کنند یک کالای اساسی برای مدتی در بازار عرضه نخواهد شد چرا که این موضوع باعث هجوم مردم به بازار می‌شود.

*افزایش جوجه‌ریزی

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان در پایان گفت: در اسفندماه سال گذشته حدود 3 میلیون و 44 هزار و 560 قطعه جوجه‌ریزی داشتیم که نسبت به سال 90 یک درصد افزایش رشد داشته اما در 10 روز اول اردیبهشت ماه سال‌جاری میزان جوجه‌ریزی خوب بوده و امیدواریم نسبت به سال گذشته افزایش رشد قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام/72001/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول