اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام کمیسیون تنظیم بازار کرمان

کمبود روغن نباتی در بازار کرمان وجود ندارد

در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان کرمان اعلام شد، هیچ‌گونه کمبود روغن نباتی در بازار استان وجود ندارد.

کمبود روغن نباتی در بازار کرمان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به منظور بررسی بازار و کنترل قیمت‌ها در راستای تامین کالاهای اساسی، کمیته تنظیم بازار استان کرمان با حضور محمد عابدی‌نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، نماینده استاندار، رؤسای مجامع امور صنفی و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه با اشاره به مصوبه تنظیم بازار کشور مبنی بر افزایش 35 درصدی قیمت روغن نباتی اعلام شد، هیچ‌گونه کمبود روغن نباتی در بازار وجود ندارد.

در این جلسه با توجه به صورت جلسه ستاد تنظیم بازار کشور، فهرستی از عمده‌ترین تولیدات کارخانه‌ روغن نباتی استان با احتساب افزایش 30 تا 35 درصدی اعلام شد.

دلیل اصلی افزایش 30 تا 35 درصدی قیمت انواع روغن نباتی حذف ارز مرجع واردات روغن خام به کشور بوده است.

بر اساس این گزارش با تخصیص روغن خام دولتی در تولید و عرضه به‌موقع محصولات کارخانه‌های روغن نباتی در استان کرمان و کشور هیچ خللی در بازار نسبت به کمبود روغن نباتی وجود ندارد.

همچنین در این جلسه قیمت هر کیلو تخم‌مرغ در استان کرمان مبلغ 3 هزار و 600 تومان تعیین شد و در ارتباط با سهمیه اختصاص داده شده شکر به استان کرمان مصوب شد، فرمانداران هر شهرستان مسئول پیگیری و جذب سهمیه شکر اختصاص داده شده به هر شهرستان هستند و متقاضیان حداکثر تا پایان هفته جاری می‌توانند برای دریافت سهمیه مورد نظر به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان مراجعه کنند.

در این جلسه با مطرح شدن مشکلات بهداشتی در عدم نگهداری شیر در یخچال توسط مراکز توزیع و فروشگاه‌ها با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، دانشگاه علوم‌ پزشکی استان کرمان به عنوان متولی حوزه سلامت و دبیر کارگروه تخصصی سلامت و مواد غذایی استان کرمان مسئول برخورد قانونی با متخلفان و اخطار به آنها شد.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول