اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ملت برای انتخاب فرد اصلح آماده شوند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ملت ایران اسلامی برای انتخاب فرد اصلح باید از هم‌اکنون خود را آماده کنند، چرا که پرداختن به این مهم یک تکلیف شرعی و سیاسی قلمداد می‌شود.

ملت برای انتخاب فرد اصلح آماده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار کرد: در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا برپا می‌شود؛ از این رو اقشار مختلف جامعه برای انتخاب اصلح نهایت دقت را به عمل می‌آورند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول 34 سال گذشته بارها پای منبر و سخنرانی‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری نشسته‌اند و در حضور آن‌ها تلمذ کرده‌اند؛ بنابراین می‌دانند چگونه باید سیاست‌‌ورزی کرده سپس متعهدترین و مسئولیت‌پذیرترین کاندید را انتخاب کنند همچنین یاد گرفته‌اند ریاست را به چه کسانی باید بسپارند.

امام جمعه شاهین‌‌دژ به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به این خطه در طول هفته آینده اشاره کرد و گفت: امیدواریم این سفر نیز مانند نوبت‌های قبل برای رسیدگی به مشکلات مردم، پیگیری پروژه‌های عمرانی و بررسی روند تحقق وعده‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به حضور 85 درصدی ملت ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در سال جاری نیز مانند سال‌های قبل در لبیک‌گویی به پیام مقام معظم رهبری در حوزه‌های رأی‌گیری حضور می‌‌یابند و در تحقق یافتن حماسه سیاسی و اقتصادی به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

باقری فرا رسیدن هفته معلم را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: معلمان در پرورش، رشد و بالندگی نسل جدید به شکل بارزی به نقش‌آفرینی می‌پردازند و آینده‌سازان جوامع اسلامی در کنار آن‌ها و با هدایت و رهنمود این قشر تربیت می‌شوند، بنابراین در راستای گرامیداشت مقام معلم و حفظ کرامت این قشر از جامعه باید گام برداشته شود.

انتهای پیام/61002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول