اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته معلم

یادواره شهدای فرهنگی تاکستان برگزار می‌‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: یادواره شهدای فرهنگی تاکستان همزمان با هفته معلم برگزار می‌‌شود.

یادواره شهدای فرهنگی تاکستان برگزار می‌‌شود

سیدابوالفضل فاظلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: اگر چه مغز متفکر تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی استاد مطهری است که در سال 58 توسط کوردلان و منافقان به مقام عظیم شهادت نائل آمد اما امروز و پس از سه دهه راه و روش این آموزگار بزرگ سرلوحه معلمان و فرهنگیان قرار داشته و دنبال می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان عنوان کرد: هم‌زمان با روز‌های آغازین هفته گرامیداشت مقام معلم با بازنشستگان فرهنگی، بیماران و خانواده‌های فرهنگیان متوفی شهرستان تاکستان دیدار می‌شود.

وی عنوان کرد: گلباران مزار شهدای شهر تاکستان، دیدار با آیت‌الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، شرکت در نماز جمعه، دیدار با فرماندار تاکستان و کانون بازنشستگان شهر تاکستان از ویژه برنامه آموزش و پرورش شهرستان تاکستان برای هفته گرامیداشت مقام معلم است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان افزود: همچنین هم‌زمان با هفته گرامیداشت مقام رفیع علم‌آموزی ‌همایش تجلیل از مقام معلم شهرستان تاکستان با حضور مدیران و نمایندگان معلمان مدارس شهرستان تاکستان همراه با تجلیل از رابطان فرهنگی کمیته امداد در مدارس شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

فاظلی ادامه داد: همچنین نشست سیاسی بصیرتی دانش‌آموزان تاکستانی با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان تاکستان هفت فرهنگی و شش دانش‌آموز از سنگر علم و تربیت را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: یادواره شهدای فرهنگی شهرستان تاکستان نیز در روز‌های جاری در این شهر برگزار می‌شود و فرهنگیان تاکستانی نیز در 16 اردیبهشت ‌ماه به همایش بزرگ تجلیل از فرهنگیان استانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول