اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

خانواده شهدا تبیین اهداف شهدا را از مسئولان می‌خواهند

فرماندار آبیک گفت: خانواده‌های معظم شهدا چیزی از مسئولان نمی‌خواهند جز اینکه در شناساندن و تبیین اهداف شهدا برای مردم گام بردارند.

خانواده شهدا تبیین اهداف شهدا را از مسئولان می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی عصر امروز در مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدای شهرستان آبیک اظهار داشت: شهدا فدایی اسلام و نظام هستند که نباید بگذاریم هیچ‌گاه خونشان پایمال شود.

وی افزود: مسئولان باید در حد توان و حتی بیشتر از حد توان به خانواده‌های معظم شهدا خدمت صادقانه داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: مادران شهدا با تمام وجودشان، پاره تن‌ خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند که هرچه از آنها تجلیل کنیم، نمی‌توانیم ذره‌ای از زحماتشان را جبران کنیم.

فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: مادران و همسران شهدا با صبر، مقاومت و داشتن ایمان به خدای متعال و تأسی به ائمه اطهار (ع) فرزندان و همسرانشان را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌فرستادند تا از نظام، اسلام، ناموس و این مرز و بوم دفاع کنند و ایران اسلامی به دست دشمنان سقوط نکند.

داداشی با اشاره به این حرکت امام راحل که حاضر بود مرجعیت و رهبری را در ازای تلاش یک زن خانه‌دار و یک شب بیداری برای فرزند تقدیم کند، بیان کرد: زنان در جامعه اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند و همسران و مادران شهدا جایگاه بی‌نظیر و بی‌بدیل در جامعه دارند.

وی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا چیزی از مسئولان نمی‌خواهند جز اینکه در شناساندن اهداف شهدا به مردم گام بردارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک نیز در این مراسم گفت: مادران و همسران شهدا کسانی هستند که عزیزترین عضو خانواده خود را در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم کردند تا اسلام و انقلاب زنده بماند.

حسن نظافتی افزود: مادران و همسران شهدا به مراتب درجات بالاتری از سایر مادران و همسران دارند چراکه با صبر و مقاومت فرزندان و همسرانشان را تقدیم کردند تا با لبیک‌گویی به امام راحل از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: امروز مادران و همسران جامعه باید همسران و مادران شهدا را الگوی خود قرار داده و مدافع ولایت فقیه باشند تا به کشور آسیبی نرسد و دشمنان همیشه مأیوس و نقشه‌هایشان همواره خنثی شود.

در این مراسم از مادران و همسران شهدای شهرستان آبیک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول