اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراخوان باشگاه سپاهان/

حضور هواداران در کنار مزار سه لاله طلایی سپاهان در گلستان شهدا

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از هواداران این تیم درخواست کرد عصر امروز بر سر مزار سه بازیکن سابق این تیم که به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند، حضور به هم برسانند.

حضور هواداران در کنار مزار سه لاله طلایی سپاهان در گلستان شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، در آستانه دیدار حساس تیم سپاهان در دیدار فینال جام حذفی واحد فرهنگی و کانون هواداران باشگاه و اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شکرانه اینکه سپاهان عزیزمان همیشه مدعی قهرمانی بوده و برای دعا به درگاه پروردگار به منظور تداوم کسب موفقیت و افتخار، همه با هم گلستان شهدا می‌رویم و بر سر مزار سه لاله طلایی، سه تن از بازیکنان سابق و در خون غلتیده سپاهان (کاپیتان حسن غازی، سعید هاشمی و حسین ملاافضل) حاضر می‌شویم و ساعتی را همراه با دیگر برنامه‌های فرهنگی در این قطعه بهشتی اصفهان در کنار یکدیگر خواهیم بود.

از همه شما طلایی دلان و یاران سپاهانی دعوت می‌کنیم با یک شاخه گل در این برنامه حضور بهم رسانید و سایر دوستان را نیز دعوت به حضور در این برنامه کنید.

بدین وسیله از هواداران و یاران سپاهانی دعوت می‌شود تا پنجشنبه ساعت 6 عصر در گلستان شهدای اصفهان در کنار مقبره آیت الله اشرفی اصفهانی حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/63006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول