اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

نزد ما مسئولان هیچ‌کس عزیزتر از خانواده شهدا نیست

استاندار بوشهر گفت: نزد ما مسئولان نیز هیچ‌کس عزیزتر ازخانواده شهدا نیست.

نزد ما مسئولان هیچ‌کس عزیزتر از خانواده شهدا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند شامگاه پنج‌شنبه در آیین جشن میلاد کوثر که با حضور همسران و مادران شهدا در استانداری بوشهر برگزار شد با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: بهترین روزی که می‌شود قدردان همسران و مادران شهدا بود، سالروز میلاد کوثر است که مفتخریم میزبان شما عزیزان هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا تداوم یافته است، افزود: اگر امروز استاندار بر کرسی استانداری تکیه می‌زند و اگر مدیران در جایگاه مدیریت قرارگرفته‌اند به رزم، مقاومت، ایثار و نثار خون پاک شهداست؛ در غیر اینصورت نشانی از مسئولیت‌ها نبود.

وی، عزت، شرف، اقتدار، استقلال و انسجام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهدا و صبر و تحمل خانواده شهدا دانست و تصریح کرد: آنچه این انقلاب را مستحکم کرده است و در مقابل همه توطئه‌ها مصون نگه داشته، خون پاک شهدایی است که در گرمای خوزستان و سرمای کردستان جاری و ساری شد.

حسنوند با بیان اینکه جشن میلاد کوثر پاسداری از بزرگی و عظمت شما خانواده شهداست، بیان کرد: روز مادر سالروز بانوی بزرگی است که هم شهیده، هم همسر شهید و هم مادر شهید است که آن هم حضرت فاطمه زهرا(س) است.

استان بوشهر دو هزار و نود و هشت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده ‌است. در مراسم جشن میلاد کوثر نیز بیش از دو هزار همسر و مادر شهید که به همت استاندار بوشهر برگزار شد، شرکت کردند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول