اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

بانوان ورزشکار فرهنگ فاطمی را در دنیا ترویج کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بانوان ورزشکار باید با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و با رعایت حجاب و عفاف و افتخار آفرینی در میادین ورزشی فرهنگ فاطمی را در دنیا ترویج کنند.

بانوان ورزشکار فرهنگ فاطمی را در دنیا ترویج کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز در ویژه برنامه ورزشی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن در زورخانه راه‌آهن اراک بر لزوم توجه بانوان به امر ورزش تاکید کرد و اظهار داشت: ورزش موجب سلامتی جسم و روح انسان می‌شود که باید مورد توجه همگان به ویژه بانوان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بانوان با ورزش کردن ضمن حفظ سلامتی، نشاط و شادابی لازم را به دست می‌آورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: بانوان ورزشکار این استان با حضور در میادین مختلف افتخارات بسیاری را کسب کرده و موجب عظمت جامعه ورزش استان شده‌اند.

ملکی تاکید کرد: بانوان ورزشکار باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) رسالت خود را انجام داده و با رعایت حجاب و عفاف و افتخار آفرینی در میادین ورزشی فرهنگ فاطمی را در دنیا ترویج کنند.

وی ادامه داد: تمرین‌های منظم ورزشی به عنوان بخش مهمی از وظایف روزانه زن می‌تواند در سلامت و بهداشت نسل جوان و جامعه و بهتر انجام دادن وظایف مانند تربیت کودک، خانه‌داری و تعهدات و مسئولیت‌های سنگین زن که نیازمند بدنی نیرومند و قوی است موثر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: کسانی موفق‌تر خواهند بود که از سلامت بدن و روان و آمادگی جسمانی بهتری برخوردار باشند و لازمه داشتن سلامتی، ورزش کردن و توجه داشتن به سلامت است.

انتهای پیام/87011/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول