اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی:

شرایط برای ورزش بانوان در مشهد مهیا است

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی گفت: شرایط برای ورزش بانوان مهیا بوده اما نیاز به فرهنگ‌سازی در این زمینه دیده می‌شود.

شرایط برای ورزش بانوان در مشهد مهیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، رازیتا حیدری با اشاره به وجود 51 ایستگاه ورزش همگانی در پارک‌های سطح شهر مشهد، اظهار کرد: بیشتر این ایستگاه‌های ورزشی برای بانوان نیز قابل استفاده است و آنها می‌توانند با لباس و شرایط مناسب در ورزش‌های صبحگاهی و شامگاهی بانوان شرکت داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های اختصاصی ورزش بانوان در پارک ملت و حجاب مشهد ایجاد شده است، گفت: برای پرداختن بانوان به ورزش نیاز به فرهنگ‌سازی در جامعه و آگاهی بخشیدن به زنان درباره فواید این عمل احساس می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی با اشاره به رشته‌های قهرمانی مانند والیبال و بدمینتون که می‌تواند برای بانوان بعد همگانی داشته باشد، افزود: باید زیرساخت‌هایی برای بانوان ایجاد شود تا بتوانند در محیطی امن با بهره‌گیری از مربیان توانمند و رعایت اصول اسلامی ورزش کنند.

حیدری با بیان اینکه رسانه‌ها می‌تواند نقش مهمی در فرهنگ‌سازی ورزش بانوان داشته باشند، تصریح کرد: باید فواید ورزش توسط افراد تاثیرگذار مانند پزشکان و مسئولان برجسته اجتماعی برای جامعه زنان بازگو شود.

وی حضور بانوان در گروه‌های ورزشی را عامل ارضای نیازهای اجتماعی آنان دانست و افزود: ایجاد انگیزه در زنان برای انجام یکی از ورزش‌های همگانی می‌تواند شروع فعالیت‌های ورزشی مستمر آنان باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی اظهار کرد: امیدوارم روزی به جای دیدن مجتمع‌های تجاری مملو از جمعیت، شاهد حضور تمام افراد جامعه در پارک‌ها و اماکن ورزشی باشیم و مسئولان نیز به دنبال استقبال زیاد مردم، برای توسعه ورزش قدم‌های بیشتری بردارند.

انتهای پیام/70004/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول