اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با ولات ام‏ابیها انجام شد

برگزاری جشن بزرگ کوثر در شاهرود / بانوان برتر شاهرودی تقدیر شدند

هم‏زمان با میلاد حضرت زهرا(س)، جشن بزرگ میلاد کوثر به همت بسیج جامعه زنان شاهرود برگزار شد و بانوان برتر شاهرودی تقدیر شدند.

برگزاری جشن بزرگ کوثر در شاهرود / بانوان برتر شاهرودی تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود ظهر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج جامعه زنان با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا(س) و ریحانه‏الرسول، فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی را در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در قالب جشن میلاد کوثر تدارک دیده است.

طاهره سیفی افزود: جشن میلاد کوثر چون سنوات گذشته به صورت غیرمتمرکز در پایگاه‌های روستایی و شهری و به صورت متمرکز در سالن سرپوشیده تختی شاهرود برگزار شد.

وی با اشاره به ریز برنامه‌های اجرایی در این مراسم اعلام داشت: تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری، اجرای نمادین به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط گروه شمیم یاس، مسابقات فاطمه‌شناسی و سخنرانی و خیر مقدم توسط فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود با موضوع حماسه سیاسی از برنامه‌های این جشن بود.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: سخنرانی مشاوران دینی در مورد سبک زندگی حضرت زهرا (س)، اجرای تواشیح و مولودی‌خوانی، اجرای نمایش رزمی توسط بانوان رزمی کار، اجرای نمادین نمایش از ولادت تا شهادت حضرت زهرا(س) توسط گروه تسنیم از دیگر برنامه‌های جشن میلاد کوثر شاهرود بود.

سیفی با اشاره به برنامه‌های جانبی این مراسم، گفت: برگزاری نمایشگاه فعالیت‌های مهدهای قرآنی، برپایی ایستگاه صلواتی، برپایی ایستگاه تیم‌های امدادی و ویزیت رایگان از برنامه‌های جانبی این روز در محل استودیوم سرپوشیده تختی شاهرود است.

وی از تشکیل کمیته‌های جشن میلاد کوثر و جلسات هماهنگی با ستاد جشن میلاد کوثر و شورای هماهنگی و تعامل با دیگر ادارات در مورد جشن میلاد کوثر خبر داد و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که در این روزها بتوانیم از مقام مادران و زنان تجلیل کنیم و همه خواهران را برای حضور در این جشن بزرگ دعوت کرده بودیم.

انتهای پیام/2249/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول