اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

جشنواره ورزشی بانوان آمل پایان یافت

جشنواره فرهنگی ورزشی زنان شاغل دستگاه‌های اجرایی آمل با قهرمانی تیم بانوان خبرنگار انجمن صنفی خبرنگاران و نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی پایان یافت.

جشنواره ورزشی بانوان آمل پایان یافت

صدیقه حق‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی زنان شاغل نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل به مناسبت روز زن در سالن پیامبراعظم برگزار شد، اظهار داشت: در این رقابت‌ها قریب به 100 نفر از بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل حضور داشتند.

وی با اعلام اینکه این رقابت‌ها در سه رشته ورزشی دارت، طناب کشی و دوومیدانی برگزار شد، گفت: در این رقابت‌ها 87 نفر در رشته دو و میدانی، 19 تیم در طناب‌کشی و 69 نفر در رشته دارت با هم رقابت کردند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه در این جشنواره علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی نمایشگاه جنبی نیز صورت گرفت، گفت: شیرینی‌جات خانگی و صنایع دستی دستاوردهای زنان توانمند شهرستان آمل به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به نتایج رقابت‌ها بیان داشت: رشته دو میدانی این جشنواره در سه گروه سنی برگزار شد که در گروه سنی 24 تا 35 سال رتبه‌های اول تا چهارم را تیم خبرنگاران انجمن صنفی این شهرستان کسب کردند و شرکت‌کنندگان تیم آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد آمل مشترکا در جایگاه پنجمی جای گرفتند.

این مسئول بیان کرد: در گروه سنی 36 تا 45 سال نیز نفر نخست از تیم انجمن صنفی خبرنگاران بود و دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی آمل در جایگاه بعدی جای گرفتند، تیم بیمارستان امام رضا در جایگاه چهارم ایستاد و شرکت‌کننده تیم انتقال خون و شبکه بهداشت مشترکا چهارم شدند.

وی با اعلام اینکه در گروه سنی 46 تا 55 سال نیز تیم اداره بهزیستی در جایگاه اول و دوم جای گرفت، تصریح کرد: در این رشته شبکه بهداشت سوم و چهارم شد.

این مسئول با بیان بیان در رشته دارت تیم پرستاری به رتبه نخست دست یافت، اظهار کرد: در این رشته نیز شرکت‌کنندگان تیم انجمن خبرنگاران رتبه‌های دوم و سوم مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی آمل را کسب کردند.

وی گفت: در رشته طناب‌کشی که پرهیجان‌ترین رشته این جشنواره بود، تیم بانوان نیروی انتظامی در مقام نخست قرار گرفت و تیم انجمن صنفی خبرنگاران آمل دوم شد.

مسئول امور بانوان فرمانداری آمل با اعلام اینکه در نتایج مجموع، تیم انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با هشت رتبه در جایگاه نخست ایستاد، گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی به مقام دومی دست یافت.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره به برگزیدگان رشته ورزشی جوایز نقدی به همراه لوح سپاس اهدا می‌شود.

انتهای‌ پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول