اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

ساخت بیش از 1000 واحد مسکونی در شهرستان زلزله‌زده اهر

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: تاکنون یک هزار و 80 واحد مسکونی در شهرستان زلزله‌زده اهر ساخته شده است.

ساخت بیش از 1000 واحد مسکونی در شهرستان زلزله‌زده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر،‌ احمد حاج‌علیزاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اداره بنیاد مسکن شهرستان نیر اظهار داشت: سهم ستاد معین استان اردبیل در شهرستان اهر یک هزار و 720 واحد مسکونی می‌باشد که از این تعداد تاکنون در شهرستان اهر یک هزار و 80 واحد تا پایان سفت‌کاری به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: تا پایان تیر ماه امسال کلیه واحدهای مسکونی ستاد معین استان اردبیل در شهرستان اهر به اتمام خواهد رسید.

حاج‌علیزاده در ادامه به سهم استان اردبیل در خصوص واحدهای مقاوم‌سازی اشاره کرد و گفت: امسال 8 هزار واحد مسکونی سهم استان اردبیل می‌باشد که در توزیع بین شهرستان‌ها می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از کسب رتبه دوم کشوری بنیاد مسکن استان اردبیل در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد و بیان داشت: بنیاد مسکن استان اردبیل در تهیه طرح هادی رتبه سوم کشوری، در اجرای طرح هادی رتبه برتر کشوری و در ساخت مسکن مهر رتبه سوم کشوری در بین استان‌های همسطح را به دست آورده است.

این مسئول با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای طرح هادی و تهیه طرح هادی در سطح استان اردبیل تصریح کرد: در سال 91 برای اجرای طرح هادی روستایی استان 85 میلیارد ریال و برای تهیه طرح هادی روستایی استان اردبیل 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین فرماندار شهرستان نیر با ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان نیر ابراز داشت: از ابتدای آغاز طرح ویژه مقاوم‌سازی تاکنون در شهرستان نیر 2 هزار و 819 واحد مقاوم‌سازی شده است.

میرفخرالدین زاهد به از بین رفتن طرح هادی برخی از روستاها و نیمه‌تمام ماندن طرح هادی برخی دیگر از روستاهای شهرستان اشاره کرد و خواستار بازنگری و اجرای طرح هادی روستاها شد.

فرماندار نیر به پروژه 72 واحدی مسکن مهر بنیاد مسکن نیز اشاره کرد و خواستار تعیین تکلیف این پروژه شد.

انتهای پیام/62003/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول