اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بشرویه خبر داد

ساخت 42 واحد مسکن معلولان در بشرویه

رئیس اداره بهزیستی بشرویه از ساخت 42 واحد مسکن مهر برای معلولان تحت حمایت بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

ساخت 42 واحد مسکن معلولان در بشرویه

محمد خادم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: رسالت بهزیستی به عنوان نهاد حمایتی، فراهم آوردن زمینه‌های بهتر زیستن عموم مردم است و در این مسیر خدمات تخصصی را به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌کند. 

وی ادامه داد: اداره بهزیستی تمام توجه خود را به جامعه هدف که نه تنها از بضاعت مالی بی‌بهره‌اند بلکه از بضاعت جسمانی نیز بی‌بهره‌ هستند، معطوف کرده و طی سال‌های گذشته خدماتی مطلوب به معلولان ارائه کرده است.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه تصریح کرد: معلولان به عنوان قشری از شهروندان جامعه و افراد توانمند همچون سایر اقشار جامعه باید در حوزه‌های مختلف از حقوق شهروندی و فرصت‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و آموزشی برخوردار شوند.

خادم افزود: توجه به مسکن از نیازهای اساسی معلولان است که اگر مشکل مسکن رفع شود هزینه‌های جاری مددجویان زیر پوشش بهزیستی تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی مسکن مهر معلولان بشرویه

وی از در حال ساخت بودن 42 واحد مسکن مهر برای معلولان تحت حمایت بهزیستی بشرویه خبر داد و گفت: تاکنون این واحدها بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که آورده هر فرد برای ساخت این واحدها 18 میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه عنوان کرد: در مجموع میزان مشارکت اعضا برای ساخت مسکن مهر معلولان مبلغ 756 میلیون ریال و میزان مشارکت سازمان بهزیستی تا سال 91 برای این واحدها یک میلیارد و 365 میلیون ریال بوده است.  

خادم خواستار توجه بیشتر مسئولان به قشر معلول شد و تاکید کرد: باید با به کارگیری معلولان در بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی به خودکفایی آنان کمک کرد.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول