اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجلیل از 65 کودک و نوجوان

دهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در همدان به پایان رسید

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: در دهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان 65 کودک و نوجوان با کسب رتبه‌های برتر تجلیل شدند.

دهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در همدان به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه دهمین دوره جشنواره قرآنی کودکان و نوجوانان با بیان اینکه قرآن همواره موجب ایجاد معنویت در خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و ایجاد شور و نشاط در میان بچه‌هایی که سرلوحه رشد خود را معنویت قرار داده‌اند، برگزار شده است.

وی تصریح کرد: دهمین دوره این جشنواره از مهرماه سال گذشته با ثبت نام 3 هزار و 200 نفر شروع شد که با استقبال گسترده فرزندان همدانی مواجه شد. 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان یادآور شد: با آغاز جشنواره، 65 کودک و نوجوان توانستند رتبه نخست تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کنند که امروز از این فرزندان قرآنی تجلیل می‌شود.

وی بیان داشت: در سال 91، جشنواره قرآنی با حضور 2 هزار کودک و نوجوان در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد که با درخشش کودکان و نوجوانان در رشته‌های حفظ قرآن، مفاهیم قرآنی، نقاشی با مضامین قرآنی و خوشنویسی همراه بود.

 جمشیدی با تأکید بر مأنوس کردن کودکان با قرآن و مفاهیم قرآنی خاطرنشان کرد: هر کس بتواند با خواندن قرآن مأنوس شود، قرآن در وجودش عجین شده و در زندگی آنها تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول