اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تاکیدات رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ

فردا تنکابن و عباس‌آباد میزبان مسابقات حفظ قرآن کریم هستند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن و عباس‌آباد گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن مسابقات حفظ قرآن کریم در این شهرستان برگزار می‌شود.

فردا تنکابن و عباس‌آباد میزبان مسابقات حفظ قرآن کریم هستند

حجت‌الاسلام سیدمهدی خواجه‌وند صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن از برگزاری مسابقات حفظ قرآن در روز جمعه هفته جاری خبر داد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نیاز کشور به 10 میلیون حافظ قرآن کریم نهضت کشف استعدادها و پرورش آنها آغاز شده است و مسابقات حفظ و قرائت قرآن در همین راستا تلاش می‌کنند.

معاون مدیرکل و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن و عباس‌آباد بیان داشت: باید استعدادهای این رشته قرآنی کشف، پرورش و به جامعه عرضه شوند تا فضای عمومی جامعه نیز معطر به انوار الهی قرآن باشد.

صالحی در ادامه گفت: در راستای کشف استعدادهای این بخش مسابقات حفظ قرآن کریم برای حافظان جز یک، دو و 30 براساس تاکید مقام معظم رهبری جمعه 13 اردیبهشت ماه جاری در صحن مطهر امامزاده عبدالوافی کلارآباد برگزار خواهد شد و پس از آن‌ نیز اردوی یک روزه فرهنگی برای شرکت‌کنندگان در این همایش قرآنی برپا می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان  تنکابن و عباس‌آباد حدود 300 قرآن‌آموز داریم، افزود: از کل قرآن‌آموزان تنکابن و عباس‌آباد 80 نفر برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می‌شوند که امیدواریم با تلاشی که در یادگیری و حفظ قرآن صورت می‌پذیرد شاخص‌ترین و بهترین شرکت‌کنندگان در مسابقات کشوری از این جمع قرآن‌آموزان باشند و این امر برای ما مایه خوشحالی خواهد بود.

انتهای پیام/ 86020/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول