اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

جامعه قرآنی باید نسبت به مسائل سیاسی حساسیت داشته باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: جامعه قرآنی ما باید نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی و تحولات جامعه حساسیت داشته باشد.

جامعه قرآنی باید نسبت به مسائل سیاسی حساسیت داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در همایش بزرگ مربیان و مدیران موسسات قرآنی استان قم که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، فعالیت‌ در بخش‌های قرآنی را ارزشمند دانست و خطاب به مسئولان موسسات قرآنی گفت: قدر خودتان را بدانید که به عنوان نیروی قرآنی فعالیت می‌کنید زیرا خدمت به قرآن مدال کمی نیست.

وی با بیان اینکه در این عصر و زمان کسانی نجات می‌یابند که واقعا دست به دامن قرآن باشند، اظهار داشت: البته قرآن منهای عترت نیست، قرآن و عترت یک حقیقت واحد هستند که در دو صورت جلوه کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: اگر کسی به معنای واقعی کلمه در خدمت قرآن باشد و تفسیر قرآن را از عترت گرفته باشد از هر خطا و لغزشی مصون خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شرایط حساسی قرار داریم، خاطرنشان کرد: در امتحان و آزمایش بزرگی که در پیش داریم جامعه قرآنی ما باید نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی و تحولات جامعه حساسیت داشته باشد.

اسکندری با اشاره به اینکه باید خود را برای امر سرنوشت‌ساز انتخابات آماده کنیم ابراز داشت: دشمنان ما چشم امید دوخته‌اند که این انتخابات یا برگزار نشود یا اگر برگزار شد شکوه لازم را نداشته باشد و یا گزینه‌ای که مورد نظر جامعه دینی ما است انتخاب نشود.

وی تصریح کرد: همانقدر که دشمنان ما بیدارند و تلاش می‌کنند ما باید بیشتر از آنها بیدار باشیم و با تلاش خود جامعه را آماده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب امسال از ما حماسه خواسته‌اند، یادآور شد: حماسه به معنای یک انتخابات معمولی نیست بلکه حماسه یک انتخابات پرشور،‌ عظیم، حداکثری با شاخصه‌های منطبق با قرآن و آموزه‌های قرآنی و وحیانی است.

وی ادامه داد: بار سنگین این کار بر روی دوش شما جامعه قرآنی است تا ان‌شاءالله ورود پیدا کرده و شاخص‌های یک انتخاب خوب را از دیدگاه امام و رهبری برای جامعه تبیین کنید.

اسکندری با بیان اینکه ان‌شاءالله بتوانیم از این مرحله‌ای که در آن قرار داریم عبور کنیم، تصریح کرد: قطعا بدانید این انتخابات در سرنوشت فعالیت‌های قرآنی ما به شدت تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اگر کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود به فعالیت‌های قرآنی معتقد باشد و برای نشر معارف قرآن انگیزه داشته باشد قطعا کار شما پررونق‌تر، گسترده‌تر و عمیق‌تر دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/78010/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول