اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مشارکت‌های مردمی شهرداری زاهدان خبر داد

پیشرفت فیزیکی صددرصدی فرهنگسرای وحدت زاهدان

مدیر مشارکت‌های مردمی شهرداری زاهدان گفت: فرهنگسرای وحدت شهرداری زاهدان از صددرصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

پیشرفت فیزیکی صددرصدی فرهنگسرای وحدت زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرشته الله‌دینی پیش از ظهر امروز در بازدید جمعی از مدیران اداره همکاری‌های فرهنگی، اجتماعی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان از فرهنگسرای وحدت شهرداری زاهدان اظهار داشت: فرهنگسرای وحدت زاهدان در گذشته محل کشتارگاه بود که با پیگیری‌های شهرداری زاهدان به فرهنگسرا تبدیل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محل این فرهنگسرا در نقاط حاشیه‌ای شهر زاهدان قرار دارد تلاش بر این است تا تمامی نهادها و ادارات بتوانند از این فضا استفاده کنند.

مدیر مشارکت‌های مردمی شهرداری زاهدان تصریح کرد: فرهنگسرای وحدت اولین فرهنگسرای شهرداری زاهدان است که پیشرفت فیزیکی آن صددرصد است.

الله‌دینی گفت: شهرداری برنامه‌های زیادی برای آموزش شهروندان در دست دارد به طوری که از کارشناسان شهرداری برای آموزش شهروندان استفاده می‌کند و همچنین با سازمان‌های بهزیستی، دامپزشکی و کمیته امداد تعاملات بسیار خوبی دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: هدف اصلی شهرداری، ایجاد مرکز مشاوره در این فرهنگسرا است تا بتوانیم فرهنگ مناطق حاشیه‌نشین شهر زاهدان را ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/75005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول