اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خواستار شد

احداث فاز نخست فرهنگسرای چلگرد تا پایان سال 92

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت فراهم شدن امکانات فاز نخست پروژه فرهنگسرای شهر چلگرد تا پایان سال 92 بهره‌برداری می‎شود.

احداث فاز نخست فرهنگسرای چلگرد تا پایان سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی پیش از ظهر امروز در دیدار با پرسنل اداره ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: در دنیای پیچیده و پر‌تحول امروز مدیریت باید نقش اساسی و حیاتی خود را در برپایی تمدن مبتنی بر ارزش‌های دیرین انسانی ایفا ‌کند.

وی افزود: برای تحقق این امر مهم داشتن درک و برداشت صحیح از واقعیت‌های دنیای امروز و اهداف آینده ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

گنجی ادامه داد: مدیریت برای موفقیت در امر تحقق اهداف در سطح فردی، گروهی و سازمانی نیازمند به‌کارگیری صحیح منابع انسانی بوده، چرا که انسان یک منبع سرشار و غنی و به لحاظ قوه تفکر و خلاقیت نامحدود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از طرفی انسان یک ابزار یا ماشین نیست؛ بلکه انسان اگر جوهر انسانی خود را با هنر آمیخته و مدنظر قرار دهد در کمترین زمان و پایین‌ترین هزینه مسیر تعالی و ترقی را می‌پیماید.

وی با اشاره به جایگاه متعالی فرهنگی و هنری ایران گفت: طی قرون گذشته از بسیاری از کشورها کهن‌تر و به لحاظ هنری برجسته‌تر بود‌ه‌ایم.

گنجی بر ضرورت توسعه فضاهای فرهنگی شهرستان کوهرنگ تأکید کرد و افزود: در صورت فراهم شدن امکانات فاز نخست پروژه فرهنگسرای شهر چلگرد تا پایان سال 92 بهره‌برداری می‎شود.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول