اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل:

اردبیل به 10 گذر غیر‌همسطح نیاز دارد / تحول ترافیکی ایجاد شده در شورای سوم شاخص است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: برای برطرف شدن مشکل ترافیکی اردبیل حداقل در این شهر به 10 گذر غیر‌همسطح نیاز داریم.

اردبیل به 10 گذر غیر‌همسطح نیاز دارد / تحول ترافیکی ایجاد شده در شورای سوم شاخص است

محمد اصلانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده با 40 سال تجربه در عرصه راهنمایی و رانندگی کشور و به عنوان یکی از اعضای شورای ترافیک استان و شهرستان معتقدم حل مشکل ترافیکی با برنامه‌ریزی‌های مقطعی و یا زودگذر امکان‌پذیر نیست، بلکه در یک برنامه‌ریزی میان‌مدت می‌توان بسیاری از ضعف‌ها را در این زمینه برطرف کرد که شورای سوم در این حوزه طی شش سال برنامه و هدف‌گذاری داشته است.

وی با بیان اینکه همیشه از سوی مردم و صاحب‌نظران مورد تفقد و عنایت قرار گرفته و سعی کردیم تا در شورای سوم همسو با مطالبه مردم معضلات و مشکلات ترافیکی و حمل و نقل اردبیل را برطرف کنیم، عنوان کرد: امروز که شهر اردبیل از تنگناها و مشکلات متعددی رنج می‌برد، نیازمند حضور متخصصانی در این حوزه است تا بتوانند با تدبیر و بهره‌گیری از تجربه خود مشکلات را به حداقل برسانند.

کارشناس مسائل ترافیکی و حمل و نقل شهری یادآور شد: با تجربه‌ای که در راهنمایی و رانندگی کسب کرده‌ام، معتقدم که یکی از راهکارهای درست برای حل مشکلات ترافیکی تعریض و بازگشایی مسیرهای جدید، توسعه حمل و نقل عمومی و بهره‌گیری از سیستم‌های جدید حمل و نقل درون‌شهری است که خود می‌تواند گره مشکلات و معضلات ترافیکی را باز کند.

اصلانیان گفت: همین تجربیات و بهره‌گیری از نظرات متخصصان امر سبب شد تا در دور سوم شورا بیش از ده‌ها گذرگاه غیر‌هم‌سطح اجرا، ‌اصلاح میادین، تعریض برخی از خیابان‌ها و توجه به توسعه تند‌روها و کند‌روها به ویژه در کمربندی صورت گیرد و به نظر می‌رسد در این شش سال بخش عظیمی از دغدغه‌های مردم نیز به واسطه این تدابیر برطرف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنده سعی کردم از توان کارشناسی و تجربیات خود با حمایت‌‌های مردمی که در این شش سال داشتیم، استفاده کنیم و به نیابت از نیروهای تلاشگر پلیس و گمنام نیروی انتظامی وظیفه خطیر خود را در عرصه ترافیک و حمل و نقل راحت‌تر انجام دهیم.

عضو شورای شهر اردبیل بیان داشت: هر آنچه از دست‌مان برمی‌آمد در توسعه حمل و نقل شهری و روان‌سازی ترافیک انجام دادیم و در دور چهارم نیز توانمندی و عملکرد خودمان را به معرض انتخاب گذاشتیم تا در صورت وثوق مردم همچنان از تجربیات خود در روان‌سازی ترافیک و حمل و نقل شهری بازگشایی معابر، توسعه و تداوم گذرگاه‌های غیر‌هم‌سطح استفاده کنیم که امروز شهر اردبیل حداقل به 10 مورد از این گذر غیر‌هم‌سطح نیاز دارد.

تجربه شوراها روز به روز عمران شهری را تقویت می‌کند

اصلانیان افزود: شورای سوم پخته‌تر و با تجربه‌تر از شورای اول و دوم توانست رسالت خود را انجام دهد و کارهای اساسی و زیر‌بنایی متعددی را به سرانجام رساند که آسفالت معابر و کوچه‌ها، توسعه فضای سبز، حل مشکلات ترافیکی از شاهکارهای شورای سوم بود.

وی تصریح کرد: در شورای سوم نهایت سعی و اهتمام بر همدلی و تفاهم بیشتر و ظهور و بروز بهتر کارها با ایده‌های مناسب‌تر بود که شاهد بودیم در شهر اردبیل این برجستگی‌ها رضایت مردم را نیز فراهم کرد.

رئیس پلیس راهور سابق اردبیل با بیان اینکه شورای سوم تلفیقی از تجربه، علم و تدبیر عالمانه بود، ادامه داد: در مجموع بنده برای شورای سوم نمره 19 می‌دهم.

اصلانیان گفت: شورای سوم به رغم کمبود‌ها و برخی تنگناهای مالی در مسیر بر‌آورده کردن خواسته و مطالبه مردم با حداکثر ظرفیت کوشید که جا دارد در این باب از شهرداران سابق به ویژه اکبر نیکزاد و صدیف بدری در شرایط کنونی قدردانی کنیم که کارنامه موفقی را در تامین زیر‌ساخت‌ها و توسعه واقعی شهر به وجود آورده است.

این مسئول تاکید کرد: به نظر می‌رسد شورای چهارم نیز همچنان اولویتش را توسعه فضای سبز، تولید و پخش آسفالت، حل مشکلات ترافیکی و بالاتر از همه الکترونیکی کردن خدمات شهری به شهروندان قرار دهد، چرا که امروز انصاف نیست شهروندان ما خدمات سنتی دریافت کنند.

عضو شورای ترافیک استان در پایان با بیان اینکه شوراها به عنوان یک نهاد برخاسته از عزم و اراده مردم همچنان در سنگر خدمت‌رسانی بی‌ادعا، مظلوم اما پرتوان هستند از عموم مردم خواست در انتخابات پیش‌رو شایسته‌ترین و با تجربه‌ترین افراد را راهی پارلمان محلی کنند تا مسیر توسعه شهری شتاب‌آلود ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/62001/ب40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول