اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج کارگری

کارگران بسیجی کردستان تجلیل شدند

کارگران بسیجی کردستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج کارگری تجلیل شدند.

کارگران بسیجی کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران خالق حماسه‌های زیادی هستند که منجر به پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی شده است.

مصطفی باغبانیان تصریح کرد: مبارزه و مقابله با استعمار ایران که الگوی تمامی کشورهای اسلامی شده نتیجه حماسه‌آفرینی مردم ایران بوده است.

وی با بیان اینکه مقاومت در مقابله با تحریم‌های اقتصادی نیازمند حماسه است، ادامه داد: تمامی کشورهای دنیا در زمان آغاز دور دوم تحریم‌ها علیه ایران اسلامی از ایستادگی کشورمان متعجب بودند و اعتراف کردند که انتظار این مقاومت را از ملت ایران نداشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: اکنون که در دوره ششم تحریم‌ها علیه کشورمان قرار داریم باز هم شاهد ایستادگی ملت در مقابل هجمه‌های فراوان دشمنان هستیم.

باغبانیان اضافه کرد: ایرانی‌ها همواره به عنوان ملتی خستگی‌ناپذیر در تمامی عرصه‌ها ظاهر شدند که این امر نیز نشأت گرفته از پایبندی مردم به نظام اسلامی است.

وی میزان مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو را موجب مصونیت بین‌المللی ایران دانست و اضافه کرد: مردم با شرکت در انتخابات بار دیگر به تمام دنیا ثابت می‌کنند که مدافع ارزش‌های انقلاب و نظامشان هستند.

این مسئول با بیان اینکه اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه صیانت از کار را دارد، تصریح کرد: از آنجا که کارگر و کارفرما لازم و ملزوم هم هستند حمایت از این دو قشر برای پیشرفت تولید ملی از وظایف مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سوی بسیج کارگری از ایرج ذوالفقاری از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محسن رضایی از نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، حمیدرضا امینی و محمدصادق ارشدی از امور انتقال و توزیع برق سنندج، پویا رحمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌پور از کارخانه شیر، صلاح عزیزی از شرکت شهرک‌های صنعتی و عابدین شیرمحمدی و سیامک روشنی از سد ژاوه سنندج با دادن هدایا و لوح تقدیری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/79003/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول