اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

شالوده بسیج در صنعت ایجاد شرایط مناسب برای جهش کاری است

مدیرکل اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه روحیه بسیجی خلاقیت و نوآوری را در عرصه کار متجلی می‌کند، گفت: شالوده بسیج در صنعت و تولید، ایجاد شرایط مناسب برای جهش کاری است.

شالوده بسیج در صنعت ایجاد شرایط مناسب برای جهش کاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح عصر امروز در همایش بزرگ گرامیداشت هفته کارگر و هفته بسیج کارگری در تالار بزرگ مصلای حضرت امام (ره) تبریز با بیان اینکه قشر بسیج کارگری برای دفاع از انقلاب و میهن و حضور بسیار پررنگ در بخش‌های صنعت و تولید کشور، 14 هزار شهید را تقدیم این سرزمین کرده‌اند، اظهار کرد: اعضای بسیج کارگری، همان کارگران زحمتکش و پرتلاشی هستند که در برابر بحران‌ها و فشارهای استکبار برای رشد و پیشرفت حوزه صنعت و تولید کشور، با اقتدار مقاومت و جانفشانی کردند.

وی تصریح کرد: بسیج دانشگاه عظیم معرفت و حقیقی شبیه افسانه‌هاست و صفحات تاریخ زرین ایران اسلامی گواه بر حماسه و ایثار این عاشقان راست قامت در عرصه‌های حضور، مقاومت و‌آگاهی است و شور و شعور کارگران بسیجی در میدان‌های تولید ملی سند افتخار و سربلندی ملت بزرگ ایران است.

فاتح تاکید کرد: بسیج کارگری در حقیقت عرصه‌ای است که شالوده فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی در آنها رسوخ کرده و این مسئله باعث شد تا در یک مسیر بالنده مانند دفاع مقدس گام‌های استواری را برداشته و پیشینه قوی را برای خود ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ما با چنگ زدن به ریسمان ولایت، گام در مسیر پربرکت انقلاب نهاده‌ایم، گفت: این موضوع سبب شد تا با این دیدگاه و اتکا به ولایت، راهبرد کشور را در مسیر صحیح و درست ترسیم کنیم.

فاتح ادامه داد: ملت ما با دستان خالی از انقلاب اسلامی صیانت کرد و در طول این 35 سال استکبار جهانی پذیرفت که نقش انقلاب در جهان بی‌بدیل است و معادلات جهانی بی‌حضور ایران رقم نخواهد خورد.

فاتح اضافه کرد: با اندیشه‌های بسیجی و با همکاری بسیج در سطح صنعت و تولید با توسعه رده‌های بسیج زمینه ارتقای بهره‌وری را فراهم کرده‌اند و مطمئن هستیم با همین شیوه که پیش گرفته‌ایم تحریم را به شکست قطعی خواهیم رساند و زمینه بالندگی را فراهم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: روحیه بسیجی خلاقیت و نوآوری را در عرصه کار متجلی می‌کند؛ بنابراین کارگر بسیجی ضمن اعتقاد و التزام علمی به اسلام، قوانین نوآوری و خلاقیت، وجدان کاری و روحیه کار جمعی را از خود بروز می‌دهد.

وی افزایش بهره‌وری و درآمد سرانه ملی را نقش عمده و اساسی کارگران در اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: کارگران به عنوان قشر عظیم مصرف‌کنندگان جامعه با مصرف کالای داخلی و ایرانی نقش بزرگی در چرخه اقتصادی کشور ایفا می‌کنند.

فاتح اظهارکرد: در سال‌جاری با عنایت به نامگذاری مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی،حماسه اقتصادی، همانند سال گذشته توجه به مصرف کالای داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی به عنوان یک تاکتیک عملی برای رشد ثروت ایرانی و مقابله با کارشکنی دشمنان جمهوری اسلامی مورد اهتمام باید باشد.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول