اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

ارائه الگوی متناسب با فرهنگ فاطمی ناجی جوامع است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ارایه الگوی متناسب با فرهنگ فاطمی در جامعه امری ضروری است که می‌تواند اجتماع انسانی را دگرگون کند.

ارائه الگوی متناسب با فرهنگ فاطمی ناجی جوامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز پیش از ظهر امروز در جلسه وی‍ژه بررسی نهایی برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ایران با اقتدار تمام توانسته است در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان که روزانه بالغ بر یک هزار ساعت برنامه از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد علیه کشورمان پخش می‌کنند، بایستد.

وی از تشکیل کمیته ترویج فرهنگ فاطمی در استان اردبیل خبر داد و بیان داشت: هدف از تشکیل این کمیته تدوین برنامه جامع فاطمی در اردبیل است.

وی بر ضرورت تداوم و استمرار ترویج فرهنگ فاطمی در سال جاری که آغاز و پایانش مصادف با ایام فاطمیه است، تأکید کرد.

دست‌باز با اشاره به توطئه‌های پی در پی دشمنان گفت: ارایه الگوی متناسب با فرهنگ فاطمی در جامعه ضروری است و این امر می‌تواند جوامع انسانی را به سرمنزل هدایت و مقصود برساند.

وی جامعه استان اردبیل را جامعه‌ای متدین و برخوردار از عرق مذهبی توصیف کرد و گفت: حضور خودجوش و پرشور مردم در مراسم و مناسبت‌های مذهبی قابل تحسین و تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمیته ترویج فرهنگ فاطمی متشکل از معاونت سیاسی، امنیتی استانداری، دفتر امور بانوان و خانواده، سپاه حضرت عباس (ع)، صدا و سیمای مرکز اردبیل، تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری اردبیل و سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری اردبیل خواهد بود.

انتهای پیام/62003/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول