اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

پژوهش برای شناخت فاطمه (س) صورت گیرد

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: اقدامات پژوهشی در راستای شناخت حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گیرد تا این بانوی بزرگوار به طور شایسته به همگان معرفی شود.

پژوهش برای شناخت فاطمه (س) صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان ظهر امروز در جلسه شورای امور بانوان که در مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران ارومیه برپا شد، اظهار داشت: در راستای شناخت و معرفی حضرت فاطمه (س) اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است ولی تکافو نمی‌کند لیکن لازم است اقدامات پژوهشی را در این زمینه آغاز کرده و به آن دوام بخشید.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی یک انسان کامل برای مرد و زن دانست و افزود: ایشان در معنویات و سایر ارزش‌های انسانی به جایگاهی رسیدند که می‌‌توانند برای همه ملل دنیا با هر عقیده و مکتبی اسوه قرار گیرند پس باید در ایران به عنوان یک کشور اسلامی برای شناخت ایشان به مراتب گام‌های بلندتری برداشته شود.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به فرا رسیدن میلاد دخت نبی اکرم (س) و فرا رسیدن هفته زن اشاره کرد و با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و ابتکاری از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف در این ایام برپا می‌شود، افزود: بانوان در طراحی و برپا کردن این برنامه‌ها باید بیش از پیش همت کنند.

دهقان برپایی کارگاه آموزشی فاطمه‌شناسی، عفاف و حجاب، بهداشت زنان و سلامت خانواده، زن بصیرت عفاف حجاب و بیداری اسلامی، همایش یک روزه زن آگاه و خانواده و اسلام، همایش حماسه ملی سیاسی و اقتصادی، همایش زن و ارزش‌های اسلامی، تقدیر از بانوان کارآفرین و شاعره، دیدار با مادران فراموش شده در خانه سالمندان را از اهم برنامه‌های تدوین شده برای هفته زن دانست.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول