اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بانوان شوشتری

جشنواره «الاختر» در شوشتر برگزار شد

مشاور فرماندار شوشتر در امور بانوان گفت: جشنواره «الاختر» در این شهرستان به مناسبت هفته زن و روز گرامیداشت مقام مادر برگزار شد.

جشنواره «الاختر» در شوشتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرزو قاسمی ظهر امروز در حاشیه برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره بزرگ الاختر که از صبح امروز در پارک ویژه بانوان با حضور عموم برگزار شد مورد استقبال فراوان بانوان و مادران شوشتری قرار گرفت.

وی از استقبال باشکوه بانوان در این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره که با حضور بیش از 500 تن از بانوان شوشتر پیش برگزار شد که در این جشنواره تعدادی از بانوان شوشتر با لباس‌های زیبای محلی حضور داشتند.

مسئول کمیته امور زنان و خانواده شوشتر درباره برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره خاطرنشان کرد: امروز در این مراسم جشنواره غذای بومی، محلی و سنتی  برگزار شد که از سوی بانوان با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

وی در ادامه افزود: در این مسابقه که با حضور 80 بانوی شوشتری برگزار شد، 120 نوع غذای بومی و محلی شوشتر شرکت داده شده بود که از این تعداد غذا 14 نفر به عنوان برتر تعیین و از آن‌ها تجلیل شد.

قاسمی درباره نحوه اهدای جوایز برگزیدگان گفت: 14 نفر برنده این جشنواره برای دریافت جوایز خود در روزهای آینده به فرمانداری شوشتر مراجعه کنند تا بتوانند جوایز خود را دریافت کنند.

مشاور فرماندار در امور بانوان خاطرنشان کرد: این جشنواره در قالب  10 تیم که شامل غذا، لباس محلی، هفت سنگ و مسابقه کبدی بود با هم به رقابت پرداختند که در آخر سه تیم برنده اعلام شد و جوایزی به تیم‌های برنده اهدا شد.

مسئول کمیته امور زنان و خانواده شوشتر افزود: این مراسم با همکاری سازمان تربیت بدنی شهرستان شوشتر برگزار شد.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول