اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

سپاه به عنوان نیروی ممتاز، در عرصه بین‌المللی شناخته شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه به عنوان یک نیروی ممتاز همیشه در عرصه‌های بین‌المللی شناخته شده است.

سپاه به عنوان نیروی ممتاز، در عرصه بین‌المللی شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه زنجان با بیان اینکه یکی از امتیازات سپاه این است که از برکات معنوی و فکری انسان‌های بزرگی مانند شهید مطهری بهره‌مند بوده است، اظهار کرد: سپاه به عنوان یک نیروی ممتاز در عرصه بین‌المللی شناخته شده است.

وی ادامه داد: سپاه همیشه در کنار سفره شهید مطهری با جهت‌گیری فکری مناسب به سوی دین حرکت کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه از زمان ولادتش تاکنون به سمت ولایت حرکت کرده است، تصریح کرد: از روز نخست تشکیل سپاه تا به امروز این سازمان ذره‌ای جلوتر یا عقب‌تر از ولایت حرکت نکرده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لباس رزم حاضر شد و در نبرد با دشمنان هزاران شهید تقدیم وطن کرد.

حجت‌الاسلام معبودی به اشک‌های رزمندگان سپاه در دوران دفاع مقدس اشاره و گفت: این گریه رزمندگان نشان از اطاعت آن‌ها از رهبر انقلاب اسلامی بود و زمانی که امام خمینی(ره) دستور اتمام جنگ را صادر کرد سپاه اسلحه را بر زمین گذاشت.

وی بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری امروز سپاه کهنسال و پیر نشده بلکه جوان‌تر و با نشاط‌‌تر شده و در همه زمینه‌ها آماده فرامین رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سبزپوشان و بسیجیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت هستند و همیشه و در همه حال با عنایت رهبری برای خدمتگزاری آماده‌اند.

انتهای پیام/2308/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول