اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

سپاه از ارکان حفظ نظام است/سپاه مقتدرانه در برابر تهدیدات ایستاده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با اقتدار در برابر هرگونه تهدیدی از جانب دشمنان ایستاده است.

سپاه از ارکان حفظ نظام است/سپاه مقتدرانه در برابر تهدیدات ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در دیدار با مسئول و کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های این نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری مؤثر دارد.

وی افزود: نیروهای مخلص و مؤمن سپاه برای هرگونه خدمت و شهادت آماده بوده و برای پیشرفت اسلام همواره تلاش می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن خرسندی از برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی سپاه استان قزوین بیان کرد: در سپاه استان برنامه‌های قرآنی و معارفی توسط جمعی از روحانیون و مسئولان عقیدتی تشکیل شده که بسیار مهم و تاثیرگذار است.

باریک‌بین تصریح کرد: باید تلاش کنیم که واجبات در جامعه رواج پیدا کند و مسائل اخلاقی با بهره‌گیری از کتاب‌های ارزشمند اخلاقی و تربیتی در بین مردم نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید کتاب‌هایی که شیعه از آن غنی است را بیشتر به نسل جوان معرفی کرد تا با مطالعه این منابع با وظایف خود بیشتر آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آموزش را برای جوانان با اهمیت دانست و بیان کرد: امروز شما مربیان و معلمان باید با آموزش کتاب‌های شهید مطهری و شهید بهشتی نیروهای سپاه پاسداران را با مباحث مطرح شده در این کتاب‌ها بیشتر آشنا کنید زیرا کتب‌های مفیدی است.

باریک‌بین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: باید منویات رهبر عالیقدر را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مد نظر قرار داده و در این انتخابات دل‌ها بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) در خصوص هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نیروهای مقتدر و توانمند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین است.

وی افزود: نیروهای مخلص سپاه در برابر هرگونه تهدیدی از سوی کشورهای غربی با آمادگی کامل ایستاده‌اند.

انتهای پیام/77010/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول