اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

حضور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای قدرتمند برای امنیت ملی کشور است

فرمانده سپاه کاشان گفت: حضور تمامی آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی و تحقق حماسه سیاسی به عنوان یک پشتوانه برای امنیت ملی کشور محسوب می‌شود.

حضور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای قدرتمند برای امنیت ملی کشور است

جواد نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: انتخابات ایران به عنوان انتخاباتی آزاد و با حضور همه آحاد ملت ایران می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت و آینده ایران اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات هیچ‌گونه مشکل امنیتی وجود ندارد، ادامه داد: هیچ دغدغه و نگرانی در این مورد وجود ندارد و کشور از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار است.

فرمانده سپاه کاشان همچنین تأکید کرد: اراده ملت ایران باعث شده است تا خود را از هم اکنون برای حضور وصف ناشدنی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به عنوان یک میدان بزرگ سیاسی و خلق حماسه‌ای دیگر آماده کنند.

نایینی در مورد تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی مبنی بر عدم تمایل مردم برای حضور در انتخابات پیش رو افزود: مردم ایران در 34 سال گذشته توانسته‌اند دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن را شناخته و اراده خود را بر استکبار جهانی تحمیل کنند چراکه ملت ایران مردمی فهیم، باهوش و همیشه در صحنه هستند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی باطل بودن این پیش‌فرض‌های نادرست را عیان کنند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه مسئولان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند تصریح کرد: باید مدیران و مسئولان گفتمان ولایت را به عنوان یک محور مدیریتی برای خودشان ترسیم کنند تا در این دوره از انتخابات به مانند گذشته انتخاباتی پرشور برگزار شود.

فرمانده سپاه کاشان در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری بیان داشت: حضور تمامی آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی و تحقق حماسه سیاسی به عنوان یک پشتوانه برای امنیت ملی کشور محسوب می‌شود.

نایینی تحقق حماسه اقتصادی را نیز نیازمند مشارکت مردم در تقویت و گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی دانست و بر نقش‌آفرینی مؤثر بخش خصوصی برای رسیدن به این مهم تأکید کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه فرصتی است برای توانمندسازی مسائل اعتقادی و سیاسی جوانان و همچنین بسیج عموم مردم در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اعتقادی تا بتوانند دسیسه‌های دشمن را شناخته و راه‌های مقابله با آن را ساماندهی کنند.  

انتهای پیام/2406/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول