اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

سرمایه‌های معنوی جامعه را شهدا صولت جاودانه بخشیدند

فرماندار اردبیل گفت: ایثار و گذشت در جامعه و ترویج این مبانی ارزشمند در سایه رجوع به سیره و سلوک شهدا امکان‌پذیر است که شهدای ما صولت و عظمت این فداکاری را اعتلا بخشیدند.

سرمایه‌های معنوی جامعه را شهدا صولت جاودانه بخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اردبیل اظهار داشت: دنیای کفر امروز به خوبی فهمیده است که جمهوری اسلامی ایران را مجاهدت فرزندان این سرزمین و آمادگی آنها مورد صیانت و نگهداری قرار داده است و هرگز با اعمال خباثت‌بار آنها این نظام به نقطه تسلیم نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه بیش از 34 سال است که انقلاب ما مورد سخت‌ترین هجمه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر ملت شجاع و نترس ما امروز در برابر نظام کفر ایستاده و اجازه تحرک و اقدام نسنجیده را نمی‌دهد به دلیل نیروی بر گرفته از سیره و سلوک شهدا و ایثارگرانی است که با صبر، استقامت و پایداری خود توانسته‌اند کشور ما را به نقطه شکوه و عظمت برسانند.

دبیر با پاسداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا در تقارن سالروز شهادت ام‌البنین خاطر نشان کرد: به معنای واقعی خانواده‌های شهدا صبر و بردباری را برای ما معنا کردند و امروز همه ما خودمان را خادمان بی‌ادعای خانواده‌های شهدایی می‌دانیم که از جان و دل در عزت‌آفرینی این سرزمین مایه گذاشتند.

وی بیان کرد:‌ امروز بر همه ما واجب است که در پاسداشت مادران و همسران شهدا که در سخت‌ترین شرایط عزتمندانه ایستادند و اجازه ندادند اراده‌ای سست و بی‌بنیان شود، قدردان مشارکت همه‌جانبه آنها در صحنه‌های متعدد هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل با حضور در منزل خانواده شهید صحرایی، قربانعلی خدایی و همچنین شهید نجار با سپاس از مادران شهید که حتی خانه خود را وقف مسجد کردند، مادران شهید را ادامه‌دهندگان راه عزت‌آفرین حضرت زینب (س) برشمرد که در اوج صلابت، صبر و استقامت توانست عظمت اسلام و روح حماسی آن را به نمایش بگذارد.

دبیر گفت: ‌در قدردانی از این همه عظمت و موهبت وظیفه همه ما این است که در سختی‌ها و مشکلات پشتیبان ولایت و نظام اسلامی باشیم و اجازه ندهیم دشمنان این نظام بیش از هر زمان دیگر فکر تجاوز و تعدی به میهن اسلامی باشند.

انتهای پیام/62006/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول