اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

حمایت شهرداری دماوند از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

شهردار دماوند گفت: شهرداری دماوند در بخش‏های مختلف عمرانی، گردشگری، خدماتی، رفاهی و ... آماده همکاری لازم با بخش‏های خصوصی است.

حمایت شهرداری دماوند از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نقش مهمی در ایجاد فرصت‏های توسعه شهری دارد و در این میان تحقق شعار سال 92 به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز تاثیرگذار است.

وی افزود: موضوع سرمایه‌گذاری‏های بخش خصوصی در اداره امور شهرها به عنوان موتور شتاب‏بخش روند توسعه از سوی متولیان اداره شهرهای بزرگ و توسعه‏یافته جهان با جدیت دنبال می‌شود.

شهردار دماوند تصریح کرد: موضوع سرمایه‌گذاری‏های بخش خصوصی با وجود جدید بودن در کشور ما دستاوردها و نتایج چشمگیری داشته است.

همتی ادامه داد: آنچه می‏تواند زمینه حضور سرمایه‏گذاران را در یک مجموعه شهری فراهم کند، علاوه بر فراهم‏سازی شرایط و بسترسازی‌های لازم از سوی مجموعه مدیریتی در راستای تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری، امنیت و اعتماد عموم سرمایه‌گذاران برای حضور در هر شهر است.

وی گفت: اختلاف فاحش میان نیازها و درآمدهای واقعی شهرها که منجر به ایجاد شکاف عمیق بین آرمان‏ها و امکانات مورد انتظار مدیران شهری شده، تنها راه برون‌رفت از چنین شرایط و حرکت به سمت جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

شهردار دماوند اضافه کرد: نمی‌توان بر اساس عوارض شهرداری تحول اساسی در شهرها ایجاد کرد.

همتی بیان کرد: استفاده از راهکارهای اساسی برای حرکت به سمت درآمدهای پایدار در راستای عمران و آبادانی شهر و پاسخ‏گویی به مطالبات مردم یک امر ضروری بوده که خود نیازمند فراهم‌سازی زیرساخت‏های لازم است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس شهرداری دماوند به منظور ایجاد فرصت‏های توسعه و آبادانی در شهر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای معرفی قابلیت‏ها و استعدادهای منطقه دعوت به همکاری می‏کند.

شهردار دماوند با اشاره به ظرفیت‏های مطلوب شهر دماوند، افزود: دماوند از معدود شهرهای استان تهران است که دارای ظرفیت‏هایی همچون شرایط آب و هوایی مناسب، طبیعت بکر و زیبا در هر چهار فصل، گونه‌های جانوری، محصولات کشاورزی نمونه، چشمه‌سارهای متعدد و قله‌های رفیع و زیبا است.

همتی با بیان اینکه با وجود این زیرساخت‏ها می‌توان زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در شهرستان دماوند فراهم کرد، گفت: شهرداری دماوند در بخش‏های مختلف عمرانی، گردشگری، خدماتی، رفاهی و ... آماده همکاری‏های لازم با بخش‏های خصوصی است.

وی بیان کرد: شهرداری دماوند تاکنون در پروژه‏هایی همچون ساخت دو جایگاه سی.ان.جی، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین، شهربازی سرپوشیده و ... از سرمایه‏گذاران بخش خصوصی حمایت کرده و این آمادگی را دارد که بیش از گذشته حمایت خویش را به کار بگیرد.

انتهای پیام/2568/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول