اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم‌های جودوی بانوان همدان:

همدان قطب قهرمانی جودو ایران است

سرپرست تیم‌های جودوی بانوان همدان گفت: استان همدان با دارا بودن بیشترین ظرفیت در ورزش جودو به عنوان قطب و پایگاه قهرمانی جودو ایران معرفی شده است.

همدان قطب قهرمانی جودو ایران است

کبری کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره درخشش تیم منتخب همدان و نهاوند در سومین دوره رقابت‌های لیگ جودو بانوان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس اظهار داشت: با تمام محدودیت‌هایی که از نظر بودجه و هزینه اعزام تیم داشتیم 19 نفر از ورزشکاران همدان و نهاوند را به این مسابقات اعزام کردیم.

وی افزود: در این مسابقات ما با اقتدار با نتیجه مشابه هفت بر صفر تیم تهران و تبریز را شکست دادیم اما به علت ارنج اشتباهی که انجام شد یکی از ورزشکاران ما به اشتباه به زمین رفت و به همین علت با نتیجه نزدیک چهار بر سه خراسان رضوی را شکست دادیم.

سرپرست تیم‌های جودو بانوان با بیان اینکه تنها باخت ما برابر تیم لرستان رقم خورد بیان کرد: این تیم از نفرات بسیار خوب تیم ملی استفاده می‌کند به همین علت تیم ما با نتیجه شش بر یک از تیم لرستان شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: تیم منتخب همدان و نهاوند در این مسابقات تنها تیمی بود که با ترکیب صد در صد بومی وارد این مسابقات شده بود.

کرمی با بیان اینکه تیم ما از جوانترین تیم‌های حاضر در مسابقات بود ادامه داد: بعضی از تیم‌ها از استان‌های دیگر نیز ورزشکار جذب کرده بودند.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره هیئت‌های فعال شهرستان‌ها گفت: فامنین، رزن، قروه، نهاوند، بهار و اسدآباد از شهرستان‌های فعال ما هستند و اگر شهرستانی در بین شهرستان‌های ما فعال نباشد کوتاهی از طرف خود آن‌ها صورت گرفته است.

کرمی درباره فعالیت مربیگری در همدان بیان کرد: همدان در مربیگری بسیار فعال است مربیان ما در سطح بین‌المللی هستند و بنده و کولیوند از مربیان تیم ملی نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: جودو همدان در سطح کشور بسیار شناخته شده و همیشه ورزشکاران ما در اردوی‌های تیم ملی حضور دارند.

کرمی با بیان اینکه استقبال مردم همدان از این رشته بسیار خوب است گفت: هر روز بسیاری از دختران جوان همدان برای ثبت نام در این رشته مراجعه می‌کنند.

جدول رده‌بندی سومین دوره رقابت‌های لیگ جودو بانوان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس:

1- شهرداری خرم‌آباد 5 بازی - 15 امتیاز

2- منتخب همدان نهاوند 5 بازی- 12 امتیاز -تفاضل 14

3- هیئت جودو خراسان رضوی 6 بازی- 12 امتیاز -تفاضل 8

4- هیئت جودو البرز 5 بازی- 6 امتیاز - تفاضل 6-

5- لبنیات دامنه سهند 6 بازی- 6 امتیاز- تفاضل 8-

6- امید همدان 2 بازی -بدون امتیاز

7- تهران 5 بازی- بدون امتیاز

انتهای ‌پیام/89018/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول