اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب دو مدال طلا و برنز

جودوکاران خراسان‌رضوی در رقابت‌های آسیایی خوش درخشیدند

هر دو مدال طلا و برنز تیم ملی جودو در رقابت‎های جودوی قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند توسط جودوکاران خراسان‏رضوی به دست آمد.

جودوکاران خراسان‌رضوی در رقابت‌های آسیایی خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، روز دوم رقابت‎‌های جودوی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی در شهر بانکوک کشور تایلند پیگیری شد که تیم ملی کشور با کسب یک مدال طلا و یک برنز جودوکاران خراسان‎رضوی کار خود را با قرارگرفتن در جایگاه چهارم آسیا به پایان رساند.

جواد محجوب، جودوکار وزن 100- کیلوگرم استان که در دوره قبل رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در بازی نهایی با قبول شکست مقابل جودوکار ازبکستانی به مدال نقره دست یافته بود، پس از استراحت در دور نخست و دو پیروزی متوالی به دیدار پایانی راه یافت و در این مرحله با غلبه بر «شیم جی هو»، نماینده کره جنوبی به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

امیر قاسمی‎نژاد، جودوکار وزن 81- کیلوگرم خراسان‎رضوی که نشان برنز دو دوره قبل رقابت‎های قهرمانی آسیا را در کارنامه داشت، در رقابت‌های امسال با قبول شکست از «ابی یاشی رو» از ژاپن به گروه بازنده‎ها رفت و در مبارزه خود در این مرحله «ووچنگ ین» از چین تایپه را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد.

جعفر پهلوانی، دیگر ملی پوش خراسان‎رضوی در وزن 100+ کیلوگرم نیز بعد از پیروزی در مبارزه نخست خود برابر جودوکار کویتی به مصاف نماینده مغولستان رفت و با قبول شکست مقابل این جودوکار شانس خود را برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‎ها آزمایش کرد که در این مرحله در پیکار با «وانگ یانتائو» از چین با ضربه فنی شکست خورد و هفتم شد.

گفتنی است، رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا با حضور 220 جودوکار از 28 کشور در بانکوک در بخش انفرادی به پایان رسید و امروز، یکشنبه اول اردیبهشت ماه در بخش تیمی پیگیری می‎شود که تیم ملی ایران در اولین گام به مصاف امارات می‎رود و در ادامه تیم‎های کره جنوبی، چین تایپه و ازبکستان را پیش رو دارد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول