اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جودوکار قزوینی عازم رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا می‌شود

با تشخیص کادر فنی تیم ملی جودو ورزشکار شایسته قزوینی، تیم ملی کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کند.

جودوکار قزوینی عازم رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بنا بر اعلام نظر کادر فنی تیم ملی کشورمان، سعید مرادی جودوکار ارزنده و شایسته قزوینی که هم‌اکنون در اردوهای تیم ملی حضوری مستمر دارد، در وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان را در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا همراهی می‌کند.

رقابت‌های جودوی قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی از 30 فروردین‌ امسال به مدت دو روز در شهر بانکوک و به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود که حضور یک جودوکار استان بدون شک می‌تواند نقطه عطفی برای این ورزش در سطح استان قزوین باشد و باید مسئولان ورزشی استان این اتفاق را به فال نیک بگیرند.

این موفقیت در حالی ارزشمند تلقی می‌شود که جودوکاران قزوینی در طول یکی دو سال اخیر توانسته‌اند عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از خود بر جای بگذارند.

این گفته‌ها را حمید فرمانی دبیر هیئت جودوی استان قزوین تکمیل‌تر می‌کند و می‌گوید: در حال حاضر هفت جودوکار شایسته قزوینی در تیم ملی کشورمان حضوری مستمر دارند و تا آخرین مراحل اردوهای انتخابی توانسته‌اند پا به پای حریفان آمادگی خود را حفظ کنند‌.

حضور رامین صفویه جودوکار نوجوان قزوینی در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان کشورمان که عنوان سومی رقابت‌های دانش‌آموزان جهان را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است، نشان از آن دارد که مسئولان این رشته ورزشی روی سنین پایه حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و به طور حتم اگر در سال‌های آتی این روند را ادامه دهند، می‌توان به آینده این رشته ورزشی امیدوارتر بود.

وقتی به فهرست ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان نگاه می‌کنیم، با قاطعیت می‌توان گفت که ورزشکاران قزوینی به خوبی توانسته‌اند در برخی اوزان شایستگی‌های خود را به کادر فنی نشان دهند و به نوعی رضایت‌مندی آن‌ها را جلب کنند.

حضور علیرضا شیری نوکنده‌ای، بهزاد محرمی و آرش قربانی در اردوی تیم ملی جوانان و حضور حمیدرضا بهرامی و بهزاد عبادی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان حکایت از آن دارد که ورزشکاران این رشته ورزشی به خوبی توانسته‌اند برای خود در تیم ملی دست و پایی باز کنند و اگر چه شاید در سال جاری نتوانند به عنوان اعضای ثابت تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های آسیایی و جهانی همراهی کنند، اما به طور یقین در سال‌های آتی نامی از این ورزشکاران بیشتر خواهیم شنید.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول