اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان خبر داد

برگزاری همایش همگانی دوچرخه‌سواری 300 هزار نفری در همدان

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: در سال جدید با پیشنهادی که به رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان داده‌ایم همایش همگانی 300 هزار نفری دوچرخه‌سواری در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش همگانی دوچرخه‌سواری 300 هزار نفری در همدان

هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره همایش همگانی دوچرخه‌سواری اظهار داشت: امسال با رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان مذاکره‌ای داشته‌ایم که بعد از تعطیلی مدارس یک همایش دوچرخه‌سواری همگانی 300 هزار نفری را در همدان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در این همایش تنها آقایان شرکت دارند، افزود: این همایش طبق سبک و سیاق همایش‌های پیاده‌روی در همدان برگزار می‌شود.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با بیان اینکه در این همایش تنها حضور مردم برای ما اهمیت دارد بیان کرد: همایش دوچرخه‌سواری به علت فاصله دوچرخه‌سواران با یکدیگر گسترد‌گی بیشتری نسبت به همایش‌های پیاده‌روی خواهد داشت و قطعاً این کار برای نخستین بار در همدان بازتاب گسترده‌ای در کشور خواهد داشت.

وی تأکید کرد: این روز را به نام روز بدون خودرو معرفی خواهیم کرد تا فرهنگ استفاده از دوچرخه در سطح مردم همدان اشاعه پیدا کند و با توجه به خیابان‌ها و وسعت شهر همدان این کار به فرهنگ ترافیک کمک شایانی خواهد کرد.

سبزواری درباره برگزاری سایر همایش‌ها به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: همچنین در سال جاری همایش کوهنوردی خانوادگی را برگزار خواهیم کرد که با توجه به کوهستانی بودن شهر همدان این همایش بسیار جالب خواهد بود و فرهنگ کوهنوردی بین جوانان همدانی تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه گسترده سال جاری بیان کرد: در سال گذشته ما دو میزبانی کشوری را در مسابقات شنای کارمندان و مسابقات ماهیگیری را داشتیم که باید در سال جاری مسابقات کشوری خود را به چندین دوره افزایش دهیم.

سبزواری با بیان اینکه خانواده ورزش همگانی همدان بیش از 50 هزار نفر است اظهار کرد: در سال گذشته در هر 30 کمیته هیئت ورزش‌های همگانی فعالیت‌های بزرگی را انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: باید 12 دوره مربیگری خود را به 50 دوره مربیگری در سال جاری افزایش دهیم و موفقیت‌های گذشته خود را در سال جاری نیز تکرار کنیم.

سبزواری با اشاره به اینکه دو سال پیاپی در رده اول کشور قرار داریم گفت: در رتبه‌بندی ادراه کل ورزش و جوانان در سال گذشته در رتبه اول قرار گرفتیم که تمام این موفقیت‌ها حاصل زحمات خانواده هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان است.

انتهای‌پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول