اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در بانکوک

3 جودوکار ملی‌پوش خراسان‌رضوی به مصاف حریفان خود می‌روند

سه ملی‌پوش خراسان‌رضوی فردا در رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در تایلند به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

3 جودوکار ملی‌پوش خراسان‌رضوی به مصاف حریفان خود می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سه جودوکار ملی پوش خراسان رضوی در روز دوم رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا که از جمعه 30 فروردین ماه با حضور 220 جودوکار از 28 کشور به میزبانی کشور تایلند در ورزشگاه جوانان شهر بانکوک آغاز شده است، به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 امیر قاسمی‌نژاد جودوکار خراسانی وزن 81- کیلوگرم تیم ملی که مدال برنز دو دوره قبل این رقابت‌ها را در کارنامه دارد فردا شنبه 31 فروردین ماه در میان 20 جودوکار این وزن "مشعل سعیبی" از کویت را در دور نخست پیش رو خواهد داشت و دور دوم باید با "عزیزکالکامانولی"از قزاقستان پیکار کند.

در وزن 100- کیلوگرم نیز جواد محجوب دیگر نماینده استان در رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا 14 جودوکار دیگر را در این وزن در مقابل خود دارد و باید پس از استراحت در دور نخست به دیدار برنده مبارزه جودوکاران تایلند و اندونزی برود که در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله نیمه نهایی یکی از جودوکاران ژاپن، ازبکستان، چین و یا قرقیزستان را پیش رو خواهد داشت.

جعفر پهلوانی جودوکار جوان وزن 100+ کیلوگرم خراسان‌رضوی با 18 سال سن اولین تجربه آسیایی خود را سپری می‌کند و در دور نخست "حسین میسری" از کویت را به عنوان اولین حریف پیش رو خواهد داشت که در صورت برتری باید با "بتسوری نام سریجا" نفر 33 رنکینگ جهانی مبارزه کند. در این وزن نیز 14 جودوکار با هم به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، این رقابت‌ها با برگزاری مبارزات تیمی در روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/70009/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول