اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی نونهالان ایران:

برای قهرمانی در آسیا نیاز به همکاری مسئولان داریم / از همه تیم‎های گروه آماده‎تر بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران گفت: تیم هنوز شرایط مطلوب مورد نظر ما را ندارد و برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال نونهالان آسیا نیاز به همکاری همه مسئولان داریم.

برای قهرمانی در آسیا نیاز به همکاری مسئولان داریم / از همه تیم‎های گروه آماده‎تر بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین صالح پس از پیروزی تیمش در برابر تیم پاکستان در آخرین دیدار مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در مشهد و صعود به مرحله نهایی، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما در این دوره از مسابقات بدون در نظر گرفتن شرایط میزبانی از تمام تیم‎های حاضر آماده‎تر بود و توانست با اجرای دستورات کادر فنی، بازی به بازی بهتر عمل کند، ولی این تیم هنوز شرایط مطلوب مورد نظر مربیان را ندارد.

وی تیم ملی فوتبال نونهالان پاکستان را تیمی خوب ارزیابی کرد و افزود: پاکستان اگرچه با هدف قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه D به مشهد مقدس وارد شد اما با کسب پیروزی در تمام دیدارهای خود، نیم نگاهی به صعود از این گروه داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران در مورد بازی تیمش با تیم پاکستان توضیح داد: در نیمه اول بازی هر چند بازیکنان ما موفق به زدن یک گل شدند، اما دستورات تاکتیکی و فنی را کاملا اجرا نکردند، از همین رو در بین دو نیمه نکات لازم به آن ها گوشزد شد که خوشبختانه با اجرای مناسب دستورات در نیمه دوم، موفق به زدن دو گل دیگر به تیم پاکستان شدیم تا قاطعانه به دور بعد صعود کنیم.

صالح تصریح کرد: هنوز با تیم ایده‎آل خود که بتواند به تنهایی بر سکوی نخست فوتبال آسیا قرار بگیرد فاصله داریم و در این راه نیاز به همکاری، همدلی و تلاش تمامی نهادها و مسئولان به ویژه فدراسیون فوتبال کشورمان داریم تا علاوه بر تضمین آینده فوتبال ایران، بتوانیم در راه توسعه ورزش قهرمانی، خدمتی شایسته ارائه دهیم.

تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان در این رقابت‎ها با پیروزی بر تمام حریفان و به ثمر رساندن 26 گل و دریافت تنها دو گل، عنوان بهترین خط حمله و خط دفاع گروه D مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و مهدی محمدیاری نیز با به ثمر رساندن 9 گل به عنوان آقای گل این مسابقات انتخاب شد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول