اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران:

کیفیت میزبانی مشهد در مسابقات نونهالان آسیا فراتر از انتظار بود

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران گفت: کیفیت میزبانی مشهد در مسابقات فوتبال نونهالان آسیا فراتر از انتظارات ما بود.

کیفیت میزبانی مشهد در مسابقات نونهالان آسیا فراتر از انتظار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، میرشاد ماجدی صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در مشهد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از اینکه میزبانی مسابقات نونهالان آسیا به ایران داده شد، هیئت فوتبال خراسان‌رضوی درخواست میزبانی داد که با توجه به ظرفیت‎های این استان و اینکه به شهرستان‎ها میزبانی کمتر داده شده بود، با آن موافقت شد.

وی افزود: مشهد در این مسابقات بیشتر از توقع ما ظاهر شد و شاید در تهران هم نمی‎توانستیم چنین میزبانی داشته باشیم که لازم است از رئیس هیئت فوتبال خراسان‎رضوی و اصغر سهمی، دبیر کل ستاد برگزاری مسابقات تشکر کنیم.

ماجدی سطح فنی مسابقات را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: در بازی‎های این رده سنی اختلاف تیم‎ها طبیعی است؛ سطح فنی تیم‎ها بستگی به میزان سرمایه‎گذاری آن‌ها در فوتبال دارد.

وی افزود: کشورهای پاکستان و هندوستان چند سال است که روی فوتبال سرمایه‎گذاری می‎کنند و می‎خواهند در رده بزرگسالان قوی‎تر شوند که کار را از رده‎های سنی پایه شروع کرده‎اند، اما کشورهای ترکمنستان و قرقیزستان سرمایه‎گذاری چندانی نکرده‎اند و اختلاف زیادی با سایر تیم‎ها دارند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران گفت: این مسابقات باعث رشد فوتبال ملی کشورهای آسیایی می‎شود و امیدوارم بتوانیم در آینده بازیکنان خوبی از این مسابقات در رده بزرگسالان داشته باشیم.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران میزبانی مشهد در مسابقات مقدماتی جوانان آسیا در مشهد در مهرماه سال جاری را تایید کرد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول