اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران:

برای مسابقات آسیایی آماده‌ایم / ترسی از تیم‌های رقیب نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیمش گفت: همه بازیکنان تیم در سلامت کامل به سر می‌برند و برای آغاز این رقابت‎ها آماده‌ایم.

برای مسابقات آسیایی آماده‌ایم / ترسی از تیم‌های رقیب نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین صالح ظهر امروز در نشست خبری نمایندگان تیم‌های ملی نونهالان حاضر در نخسیتن دوره مسابقات نونهالان آسیا در هتل میثاق مشهد اظهار داشت: از حدود دو ماه پیش تیم ملی نونهالان را تحویل گرفتم و با توجه به فرصت کم تا شروع مسابقات بیشتر سعی کردیم نفرات موجود در تیم را حفظ کنیم و تعداد نفرات کمی به تیم اضافه شدند.

وی در رابطه با بازیکنان معرفی شده از سوی هیات فوتبال خراسان‌رضوی برای حضور در اردوی تیم ملی گفت: با وجود اینکه بازی و رفتار این بازیکنان در اردو راضی‌کننده بود، اما چون لیست اعضای تیم قبلا به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده بود، امکان اضافه شدنشان به تیم وجود نداشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران با ابراز امیدواری از مشاهده بازی‎های زیبا در این رقابت‎ها، اظهار داشت: با توجه به اینکه فوتبال ایران از نظر رتبه از تمامی تیم‌های حاضر بالاتر است، از رقیبان خود ترس و واهمه‌ نداریم اما هیچ تیمی را نیز دست کم نمی‎گیریم.

صالح با اشاره به حضور گروه‌های استعدادیابی فوتبال در مناطق مختلف سراسر کشور، ابراز امیدواری کرد: نفرات مستعد از سراسر ایران به تیم ملی اضافه شوند و شاهد موفقیت روزافزون فوتبال کشور باشیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال نونهالان کشور نیز وضعیت آمادگی تیم را خوب توصیف کرد و گفت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از نظر روحی و روانی نیز از شرایط خوبی برخورداریم.

احمد مزوری ادامه داد: امیدواریم با بازی خوبی که امروز در مقابل هند انجام می‌دهیم، با پیروزی از زمین خارج شویم و در پایان مسابقات به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/70005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول