اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا

مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا در مشهد افتتاح شد

مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان منطقه آسیای مرکزی با حضور مسئولان و پیشکسوتان ورزش و تیم‎های شرکت‌کننده در آرامگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم که صبح امروز در آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار شد با اشاره به حمایت AFC از فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات، از کمیته برگزاری رقابت‎های قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا در مشهد، تشکر و قدردانی کرد.

شامل کامل با بیان اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا احترام ویژه‎ای برای جمهوری اسلامی ایران قائل است، افزود: امیدواریم، ارتباط میان ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داشته باشد.

وی گفت: امکان برگزاری مسابقات فوتبال در رده‎های سنی بالاتر در استان خراسان و شهر مشهد وجود دارد و انجام این مسابقات فرصتی برای پیشرفت و یادگیری تیم‎ها، داوران و دست‌اندرکاران آن است.

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا با مشترک دانستن هدف تمامی مسئولان در این مسابقات، گفت: همه ما باید مانند یک دست عمل کنیم تا به برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در مشهد کمک کرده باشیم.

در ادامه این مراسم سیدعلی‌اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا در آرامگاه فردوسی که به عنوان مخزن فرهنگ مشهد شناخته می‎شود را با شکوه خواند.

وی با اشاره به اینکه مشهد پایتخت معنوی و دومین شهر بزرگ ایران محسوب می‎شود، اظهار امیدواری کرد: تمامی تیم‎ها و مسئولان فوتبال ایران و آسیا، اوقات خوشی را در این شهر تجربه کنند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‎رضوی نیز که به دلیل حضور در دوره مربیگری A اروپا در کشور آلمان به سر می‎برد پیامی به مناسبت آغاز این مراسم ارسال کرده بود که از سوی دبیر هیات فوتبال استان قرائت شد.

در این پیام، عباس چمنیان ضمن پوزش از جامعه ورزشی استان به علت حضور نداشتن در مشهد بر لزوم برگزاری صحیح و بی‌حاشیه این مسابقات تاکید کرد.

همچنین چمنیان در پیام خود میزبانی شهر مشهد به عنوان برگزارکننده مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا را به فال نیک گرفته و از اعتماد فدراسیون فوتبال کشور و نیز فدراسیون فوتبال آسیا به ایران تشکر کرد.

در ادامه مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان منطقه آسیای مرکزی، پس از رژه تیم‎های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، گروه ورزش باستانی شهرداری مشهد به اجرای برنامه پرداخت که با استقبال تیم‎های خارجی و مسئولان آن‌ها همراه شد.

انتهای پیام/70005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول