اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران:

دشوارترین بازی در هر تورنمنت بازی اول است

تیم ملی فوتبال نونهالان ایران پس از پیروزی سه بر یک تیمش در مقابل تیم هند گفت: بازی اول در هر تورنمنت حساسیت بالایی دارد چرا که تیم‎ها با جو مسابقات آشنا نبوده و در مقابل تیمی قرار می‎گیرند که نسبت به آن آشنا نیستند.

دشوارترین بازی در هر تورنمنت بازی اول است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، حسین صالح اظهار داشت: در بازی دیروز، تیم ما به جز 10 دقیقه ابتدایی مسابقه که تحت تاثیر جو مسابقات قرار ‎گرفته بود، در سایر دقایق تیم برتر میدان بود و در نهایت موفق شد با اجرای خوب دستورات کادر فنی، پیروز این مسابقه باشد.

وی با اشاره به چمن مناسب ورزشگاه ثامن الائمه(ع) فزود: در حال حاضر تیم از روحیه بالایی برخوردار است و هیچ مصدومی نیز در ترکیب تیم ملی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران تیم ترکمنستان، حریف بعدی تیم ملی ایران را تیمی خوب ارزیابی کرد و افزود: با بررسی بازی تیم ترکمنستان و همچنین انجام تمرینات منظم، امید داریم در مقابل این تیم نیز پیروزی را از آن خود کنیم.

صالح در پایان با تشکر از تمامی مسئولان و ارگان‎های دخیل در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات، تصریح کرد: امید داریم با تلاش مسئولان، رسانه‎ها، مربیان و بازیکنان بتوانیم شاهد حضور مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان در دورهای بعدی مسابقات قهرمانی آسیا باشیم.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول