اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان پاکستان:

دیدار ایران و پاکستان یک فینال تمام عیار است

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان پاکستان دیدار پایانی تیم کشورش در گروه D مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا مقابل تیم ملی ایران را در حکم فینال این رقابت‌ها دانست.

دیدار ایران و پاکستان یک فینال تمام عیار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، اصغرخان انجوم اظهار داشت: برنده دیدار تیم‌های پاکستان و ایران به هدف خود در این رقابت‌ها دست می‌یابد و با توجه به اینکه فوتبالیست‌های نونهال تجربه بسیار کمی دارند، رقم خوردن هر حادثه‌ای، دور از ذهن نیست.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما پیکار سختی در مقابل بازیکنان ایران دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان پاکستان با بیان اینکه در این رقابت‌ها تجربه ارزشمندی به دست آوردیم، گفت: بازیکنان نونهال ما با حضور در این رقابت‌ها با محیط حرفه‌ای مسابقات بین‌المللی بیش از پیش آشنا شدند که این امر تاثیر مطلوبی بر سطح کیفی بازی آنان در آینده دارد.

اصغرخان انجوم از برنامه‌ریزی چهار ساله فدراسیون فوتبال پاکستان برای رده‌های پایه خبر داد و افزود: تیم حاضر در این رقابت‌ها در آینده‌ای نزدیک تیم بزرگسالان پاکستان را تشکیل می‌دهد که امیدواریم نتایج درخشانی را با این تیم به دست آوریم.

وی از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال پاکستان برای میزبانی و برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 16 سال 2013 آسیا در این کشور خبر داد و گفت: آینده از آن تیمی است که برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منظم‌تری را در دستور کار خود قرار داده باشد و در برطرف کردن محدودیت‌ها و ضعف‌های خود تلاش بیشتری را انجام دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان پاکستان در مورد میزبانی شهر مشهد گفت: میزبانی عالی بود و فدراسیون فوتبال ایران توانست با میزبانی فوق‌العاده و برنامه‌ریزی شده در مشهد به اهداف خود، دست یابد.

انتهای پیام/70004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول