اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

کشف 89 درصد جرایم در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 89 درصد جرایم اتفاق افتاده در تعطیلات نوروزی آذربایجان‌غربی کشف شد.

کشف 89 درصد جرایم در آذربایجان‌غربی

رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری جرم خشن خاصی که در آذربایجان‌غربی التهاب ایجاد کند و بر روی امنیت روانی جامعه تأثیرگذار باشد، وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری، 89 درصد از جرایم اتفاق افتاده کشف شد، تصریح کرد: کشف این میزان جرم در طول سه سال گذشته آذربایجان‌غربی بی‌سابقه بود.

النقی‌پور با اشاره به افزایش چشم‌گیر سرقت احشام در جنوب آذربایجان‌غربی در سه ماه اخیر، گفت: سه باند سه نفره، چهار نفره و پنج نفره در شهرهای مهاباد، میاندوآب و بوکان اقدام به سرقت احشام می‌کردند که با تلاش مأموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی به متلاشی شدن یک باند سرقت به روش مسمومیت افراد اشاره کرد و افزود: این افراد با شناسایی افراد ساده و مسن در میادین خرید و فروش هفتگی اقدام به سوار کردن آن‌ها به خودرو می‌کردند و با تعارف چای یا آب‌میوه مسموم آنان را بی‌هوش و دارایشان را سرقت می‌کردند.

وی ادامه داد: این باند به سرقت از 15 نفر در شهرهای مهاباد، میاندوآب و بوکان به این روش اعتراف کردند.

النقی‌پور به آموزش چهره به چهره افراد در روستاهای آذربایجان‌غربی تاکید کرد و گفت: آموزش افراد برای جلوگیری از سرقت و زورگیری در کاهش وقوع جرایم موثر است.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول