اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان دماوند تاکید شد

امکانات امنیتی دماوند ارتقا یابد/ کلانتری‏ها و پلیس دماوند مجهزتر شود

مسئولان شهرستان دماوند در نشست امروز خود تاکید کردند که امکانات امنیتی دماوند باید ارتقا یابد و کلانتری‏ها و نیروی انتظامی این شهرستان مجهزتر از گذشته شود.

امکانات امنیتی دماوند ارتقا یابد/ کلانتری‏ها و پلیس دماوند مجهزتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز در نشست مشترک امام جمعه دماوند، فرماندار شهرستان دماوند و شماری از مسئولان و دست‏اندرکاران حوزه فرهنگی این شهرستان، تصمیماتی در ارتباط با تبیین راهکارهای تحقق پیام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» که توسط خود مقام معظم رهبری در بیاناتشان بدان‏ها اشاره شده است، اتخاذ شد.

راهکارهای تحقق پیام سال رهبری ارائه می‏شود

در این نشست تاکید شد که پیام سال ولی امر مسلمین جهان بسیار جامع بوده و همچنین در طول فرمایشات رهبری، راهکارهای رسیدن به آن ارائه می‏شود و باید آنها را واکاوی و استحصال کرد.

توجه به امنیت و سیاست در زمینه حماسه‏سازی یکی دیگر از مسائلی بود که در نشست امروز پیرامون آن بحث شد و امام جمعه دماوند در ارتباط با آن گفت: تحقق پیام امسال رهبری نیاز به یک بستر امن دارد؛ هم‏چنان که گام برداشتن در راه هر یک از طرح‏های سیاسی و اقتصادی به این مشخصه نیازمند است.

در این نشست، قرار شد تا در شهرستان دماوند از نظر تثبیت امنیت و ارتقای نهادهای امنیتی از جمله نیروی انتظامی تلاش شود.

همچنین مجموعه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند نسبت به ارتقای امنیت شهرستانی مطالبه جدی از دستگاه‏های استانی داشته باشند.

هجوم گسترده افراد مختلف به شهرستان دماوند

در این نشست مطرح شد که در زمینه ارتقای امنیتی شهرستان از لحاظ امکانات امنیتی، الزام قابل توجهی احساس می‏شود و باید در کنار هجوم گسترده افراد مختلف به شهرستان دماوند، زیرساخت‏های تامین امنیت آن نیز اندیشیده شود.

امام جمعه دماوند، فرماندار شهرستان دماوند و شماری از مسئولان و دست‏اندرکاران حوزه فرهنگی این شهرستان همچنین تاکید کردند که کلانتری‏ها و نیروی انتظامی دماوند باید مجهزتر از گذشته شود.

همچنین تقدیری نیز از ماموران، پرسنل و فرماندهی پلیس این شهرستان انجام برای کشفیات اخیر در شهرستان در ابعاد مختلف به خصوص دستگیری عاملان سرقت کابل‏های مخابرات و برق و رد رشوه‏ها صورت گیرد.

اخیراً یکی از ماموران پلیس شهرستان دماوند 1.5 میلیون تومان رشوه را که از سوی شخصی که مواد مخدر از وی کشف شده بود، رد کرد.

وی همچنین موفق شد یک قبضه کلت کمری به همراه کشفیات دیگری داشته باشد و باز هم در این پرونده، رد رشوه کند.

انتهای پیام/2568/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول